Welke verantwoordelijkheid heeft een forum?

Moderators: EvelijnS, Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Princesj, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Telpeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 23:44

Wat ik ooit wel voorbij heb zien komen op bokt bij sommige users, is dat er voor die users persoonlijk andere regels gelden als voor de rest van de users, juist omdat hun topics nog wel eens ontsporen :) Bijvoorbeeld: van een user weet ik dat die geen foto's meer mag plaatsen, van een andere user weet ik dat die wel mag meelezen, maar niet deel mag nemen aan bepaalde discussies. Ik ga uiteraard geen namen noemen, ook niet via pb maar ik neem aan dat het team wel weet over welke users ik het dan heb. Wellicht dat dat nog een optie is die het team kan overwegen :)

"The difference between fiction and reality? Fiction has to make sense." - Tom Clancy [o]

Telpeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 00:12

Hoe het precies zit weet ik ook niet, ik ken de bokkers niet persoonlijk en ik heb nooit doorgevraagd. Ik heb enkel hier en daar posts van hun gelezen waarin ze uitleggen dat ze minder posten, en waarom. De gevallen waarvan ik het weet daarbij gaat het om users met een (verstandelijke) beperking, die in het echte leven ook niet helemaal mee kunnen komen zegmaar. Dit was dacht ik ook vooral 'ter bescherming van zichzelf en de goede sfeer' en niet als straf :)

"The difference between fiction and reality? Fiction has to make sense." - Tom Clancy [o]

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie