[KS-MK] [volg] gouden merries Olivia en Ariel Olivia van 't Vöske, Matcho van de bosrand x Windspiel Ariel, Waldmeister x Alpenbeu 27-04-2021 uitgerekend van Amazing Star van Beauvoorde
Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo, genoeg is genoeg. Y; Dag oude man
Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo, genoeg is genoeg. Y; Dag oude man
Zo, ik heb net de eerste 1 april grap overleefd (lees: ben er niet in getrapt) .
Een nep fishing mail van onze IT afdeling als test voor de gebruikers .
Ik ga nu rustig afwachten wat Bokt voor ons in petto heeft.
Laatst bijgewerkt door Roodvos op 01-04-19 08:48, in het totaal 1 keer bewerkt
Sinds wanneer is onwetendheid een opinie? [Dilbert] Niet alles wat staat geschreven is waar. [Mijn vader] Problemen moet je niet kopen, die krijg je vanzelf. [Annekee]