Dit word mijn alle eerste een jaar lang in the picture.
Een jaar voor mij met veel downs, en toch ook ups.
In Januari genoot ik vooral met Jelske, wat was ze toch een ontzettend lief beestje. Ze was een beetje schraal maar kwam steeds meer aan. Ook was het de maand dat mijn haflinger Arlo te koop stond.

In februari werd ze als maar groter, en keek ze vaak even mee bij de stal uit mesten.

In maart was Arlo verkocht aan een super baasje die helemaal gek van hem is, en dat betekende ook meer tijd voor Jelkse en lekker wandelen! Daarnaast kwam ze samen met de shetlanders in het land.

In april leek alles goed te gaan, we maakten nog steeds wandelingen en alles leek goed. Tot ze opeens niet fit leek, vreemd ze stond helemaal alleen en at niet. Kwam zelfs niet naar me toe, gelijk de dierenarts laten komen. Nee ze kon niks geks vonden, verkoudheid. "Ze ligt je morgen niet dood in het land hoor" helaas gebeurde dit dus wel, 24 april was je opeens weg lieve Jelkse

In mei ging het langzaam rustig door, ik had vlak voor Jelske haar dood nog twee shetlanders aangeschaft. Sterre en haar dochter Sientje.

Op 26 juni zijn we wezen kijken bij een fries merrie veulen, Tjitske. En ja hoor! Dat was ze.

In Juli gingen we nog een paar keer langs bij Tjitske en heb ik nog wat leuke foto's gemaakt.

Op 30 augustus kwam Tjitske naar ons toe, wat was ik blij toen ze veilig en wel er was.

In september gingen we lekker aan de slag, kleine stapjes. En ze groeide best hard.

Ook verloren we in deze maand onze hond met een mooie leeftijd van elf jaar.

In oktober gingen we onze eerste keer buiten het land wandelen, dat ging super!

In november onze eerste grondwerk "les"en jij speelde rustig verder met je vriendin Sientje.

En nu zijn we aangekomen in december, de maand dat je toch wel echt een lelijke naarling word

Ik hoop op een mooi 2019, en dat Tjitske mag uitgroeien tot een knap volwassen paard. En dat we nog veel meer EJ-ITP mogen doen.