Wat ga jij doen met de feestdagen?

Moderators: Duhelo, Essie73, Muiz, Ods, NadjaNadja, MirandaT

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Annet_Dottie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 23:04

Niet zo veel gok ik zo :') gezien ik geen contact meer heb met mijn moeder valt daar al een hele hoop af, normaal was het moeder, broer, opa, sinds paar jaar met aanhang erbij, maar goed dat gaat dus niet door voor mij in ieder geval.

M'n vader geeen idee, die doen de afgelopen jaren steeds minder met kerst dus ik denk niet dat daar nog een uitnodiging van gaat komen, ook omdat ik laatst weer te horen kreeg dat ze de woordenwisseling die we 4 jaar geleden ooit hebben gehad niet van zich af kunnen zetten en ik daardoor niet zo enthousiast welkom ben als mijn broer en stiefzussen, maar het uitpraten of aanvaarden van excuses word ook niet gedaan dus dat geef ik maar op. Kortom ik ga niet uit van nu wel een gezellige kerstviering daar :+ :')

M'n vriend begon vandaag ineens over kerst, ik moet er oprecht nog niet aan denken.. maar zal dus van het weekend eens vragen wat we gaan doen met kerst.

Sinterklaas doe ik al jaren niets meer aan, eerst deden we nog wel het sinterklaasspel bij mijn vader maar dat is naar mijn weten ook wel klaar.

Niet zo positief en gezellig als dat ik misschien zou willen, maar inmiddels vrij vermoeiend met al het moeilijke gedoe in mijn familie dus ik heb me er maar bij neergelegd dat ik lekker voor mezelf en m'n vriend kan gaan kokkerellen (hopelijk!) en verder niet te veel geks :D

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie