Ervaringen met Cranio Sacraal therapie

Moderators: Dyonne, Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 13:25

Hier in eerste instantie ook een "ik merk geen verschil" behandeling op mijn paard gehad.
Daarna meerdere keren een "wow, wat een enorm verschil" meegemaakt.
En die wow ervaringen waren ook bij Fabiënne. Eerst heeft ze mijn headshaker shakevrij gekregen en daarna heeft ze mijn twee paarden met PSSM2 (n/P2) enorm goed geholpen. Voor de ruin kwam zij zelfs net op tijd want na zoveel jaren dokteren en hem goed proberen te houden was hij ook gaan headshaken en raakte hij bij elk insect in paniek; geen houdbare situatie. Dat was de dag na de eerste behandeling al weg en hij is daarna ook veel beter in zijn lijf blijven zitten. Speelt nu zelfs weer met onze jaarling (dit jaar 2).
Ik denk nu dus nog meer dat het heel veel verschil maakt welke behandelaar je bij je paard hebt.
Geen van mijn paarden hebben overigens moeite gehad met de lengte van de behandelingen en vooral de n/P2 merrie is eigenlijk niet eens zo van het aanraken. Dus tsja, alleen maar veren voor Fabiënne eigenlijk

Relax. Nothing is under control.

Mac

Re: Ervaringen met Cranio Sacraal therapie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 14:00

Ik heb me spartelend over laten halen door Janouk om het na mijn eerdere ervaring toch nog te proberen, maar dan dus met Fabiënne. Geen spijt van gehad :D

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 13:15

Ik ben benieuwd k_m ! Wie had je er bij gehad?

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 13:59

Daar heb ik in ieder geval hele goede ervaringen mee :-)
Ik ben heel benieuwd!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie