Moderators: Coby, Nicole288, Pistasche, Dyonne, Apple, C_arola
bumper schreef:Kelly, hoe is de eerste behandeling verlopen?
BigBen schreef:k_m schreef:Was heel interessant! Echter heeft mijn paard dus headshaking en zijn er 3 behandelingen nodig. Ik vond wel dat ze in de avond opvallend rustig was. Echter reageert de mijne fel op regen dus de afgelopen dagen zijn heel moeilijk voor haar, ze zou eigenlijk wat meer buiten moeten maar is niet te doen met de regen.
Ik begrijp dat je hoopvol bent,
maar eigenlijk zeg je hier dat de behandeling weinig of niets veranderd heeft.
BigBen schreef:Lindor92 schreef:Aangezien ik geen centraal topic kan vinden over cranio sacraal therapie, dacht ik laat ik er maar 1 openen.
Dit is de openingspost.
Ik denk dat discussie daar net zo goed in past als ervaringen.
En al dat getem altijd.
bumper schreef:Hoop voor je Kelly dat het gaat verbeteren. Als je zo dicht bij een definitief afscheid staat, lijkt me dat je alles wil proberen en dan is dit er 1 van. Als het bij jouw paard helpt, zal het je een biet schelen of het wel of niet bewezen effectief is lijkt me.
Houd ons op de hoogte!
Nielojram schreef:k_m schreef:nee weet je wat om van te kotsen is? Hoe jij reageert, net zoals op mijn post. Dat is niet nodig, niemand vraagt daarom. Je maakt overal je eigen waarheid van en dat is echt gewoon niet oké. Je mag best je mening hebben maar om dan zo mensen hun woorden te draaien dat het jou past? Open toch gewoon een discussie topic en leef je daar uit. Maar laat mensen zoals mij gerust, je beseft niet hoeveel impact zo een domme reactie kan hebben op iemand die hier gewoon van afhangt of je paard kan blijven leven of niet.
Ho, ho, ho!
Ik volg dit topic, en ik ben heel erg blij met de bijdrage van BB in dit topic.
En dat deze ( Hij?) gebruiker hier vragen stelt die je minder prettig vindt, lastig, op een openbaar forum.
Ik heb ervaring met CS. Geen negatieve, en ook geen positieve ervaring.
Imo lijkt het mij ook complete onzin om een topic te openen met ' tegenstanders van CS' want dan ben je snel uitgeluld, toch? Door juist zoveel verschillende meningen te hebben, maakt het interessant.
FCSA schreef:Hier slechte ervaringen met cranio (zowel bij mens als bij paard), d.w.z. geen enkel resultaat en een hoop geld kwijt.
Ik haal er tegenwoordig gewoon een fysio of een DA bij als er iets aan de hand is.
Myrth97 schreef:Ik heb zojuist een afspraak gemaakt, om het te ervaren. Ben benieuwd
ninne1 schreef:Ik ben heel tevreden over de cranio behandelingen bij mijn paard. Ze is nu 3 keer behandeld, en heb nog nooit zo'n los paard gehad. Ze heeft/had scheve bekken en kon moeilijk naar links buigen. Ze had ook last van haar blinde darm, daardoor kon ze ook moeilijker buiging. Bij alleen osteo behandelingen had ik nooit zoveel resultaat gehad. Ik geef nu wel tijdelijk iets voor der darmen om die weer rust te geven en ben suiker/granenvrij gaan voeren. Alleen dat is nog een probleempje, want dat vind ze echt niet lekker....
Myrth97 schreef:Heel interessant filmpje. Je bent dus nu bezig met cranio? Of nog niet? Heb ik even overheen gelezen.
En toevallig: we hebben dezelfde dierenarts