Ervaringen met Cranio Sacraal therapie

Moderators: Coby, petraaken, C_arola, Dyonne, Apple

Clasical

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 09:10

Er is een vrouw die een experiment heeft gedaan
wat betreft fijngevoeligheid van het paard.
Ze leerde haar paard te gaan stappen op een heel klein signaal.
Dit signaal heeft ze uiteindelijk zo verfijnd dat haar paard begon te stappen als zij een hele kleine glimlach toverde op haar gezicht.
Ze teste dit bij mensen ( ze ging op mensen zitten) en de mensen moesten waarnemen wanneer ze lachte.
Niemand was hiertoe in staat, het paard wel.
Ik denk dat een mens hier zeker ook toe in staat is maar dat je heel veel referenties moet hebben.
Wij worden niet meer alledag geprikkeld om dit zesde zintuig te gebruiken waardoor het wat ondergeschikt is geraakt.
Maar het zeker in alle wezens dus ook de mens aanwezig.
Denk aan dieren die aardbevingen voelen aankomen alvorens de techniek dit waarneemt, of honden die kanker ruiken of een epeliptische aanval waar ook de techniek (nog) niet zo ver is

“ YOU ARE YOUR HORSE HIS LIFE”
Visit my insta; @Classical_Team

Clasical

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 10:14

Een groot overlevingstactiek van het paard is om te “isoleren”.
Bv. binnen de dynamiek van een kudde als ze een zwakker dier verstoten.
Dezelfde techniek van isoleren passen ze ook toe binnen hun eigen systeem ( lichaam ).
Wanneer een onderdeel niet goed functioneert willen ze deze “isoleren”.
Het is dan van belang dat met name roofdieren de zwakte niet signaleren.
Door te gapen zend het paard een empatisch signaal uit, tenslotte werkt het aanstekelijk.
De andere paarden gaan ook gapen en zo krijgt de hele kudde een mindset waardoor ze voor de roofdieren een ander signaal afgeven.

Clasical

Re: Ervaringen met Cranio Sacraal therapie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 10:32

Nee, een paard dat pijn heeft, bv. Koliek, en daardoor ten prooi kan lopen aan een roofdier kan ( tot op zekere hoogte ) deze pijn isoleren en daardoor ook de signalen die hij afgeeft isoleren.
Door te gapen geeft hij een contrasignaal af,( hij doet het tegenovergestelde van wat hij voelt ).
Hiermee red hij zichzelf van het roofdier, red zichzelf van het verstoten uit de kudde en red de hele kudde door de hele kudde op hun gemak te houden waardoor er ook geen signalen doorkomen voor het roofdier bij andere kuddedieren.
Een roofdier kijkt nl. niet alleen naar 1 zwakke maar naar de hele dynamiek van de kudde.

Clasical

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 10:45

het contrasignaal is een visuele waarneming, toch zie en voel je wel wanneer een paard werkelijk ontspannen is.
Een paard wat bv. gaapt maar tergelijk zakt met zijn hals waarbij zijn spieren zacht aanvoelen zijn signalen van een paard die wel werkelijk in ontspanning is.
Het gapen van een paard met koliek ziet er doorgaans minder ontspannen uit.
De registratie in de hersenen van dieren zijn heel primair, in tegenstelling tot de mens, wij kunnen veel meer waarnemen en ons dus ook realiseren dat het een contrasignaal is of kan zijn.

Clasical

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 10:26

Mijn paard is de dagen na de enting altijd extreem stijf, elke keer zonder uitzondering, 10 jaar lang.
Zo stijf dat ik niet eens met hem kan lopen.
Heb al alles geprobeerd, andere entstof, geen cocktail meer maar enkel influenza, andere plaatsen enten zoals bil en borst.
Niets had effect.
Nu heb ik hem afgelopen woensdag laten enten, 5 dagen na CS behandeling en hij is volledig niet stijf.
De ent plek op de hals is wel wat gevoelig als ik hem aanraak maar dit is dan ook alles.
Geen idee wat precies de directe relatie is met de CS behandeling maar die moet er wel degelijk zijn.
Ga het volgende keer weer zo doen

Clasical

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 20:28

@Bigben; wat betreft wetenschap en het eerdere filmpje wat ik stuurde over kwantumfysica,
kwantumfysica heeft de wereld van de wetenschap op zijn kop gezet door aan te tonen dat in de wereld van de kleinste deeltjes van de materie geheel andere natuurwetten gaan gelden dan de tot nu toe algemeen aanvaarde natuurwetten.
Kwantumfysica onderzoekt en beschrijft het gedrag van zeer kleine deeltjes, deeltjes die zo klein zijn dat de gewone gangbare Newtonse natuurkunde niet meer opgaat.
Deze tak van wetenschap is nog erg jong om de simpele reden dat tot voor kort er nog geen meetapparatuur beschikbaar was om de eigenschappen van deze zeer kleine deeltjes te onderzoeken.
Door deze moderne meetapparatuur gaat er nu een tot nu toe voor de wetenschap onbekende wereld open waarvan de spirituele mens het bestaan al afwist vanaf het begin van de mensheid.
Zo blijkt dat alle materie, dus ook de kernen van atomen, voor het grootste gedeelte uit lege ruimte bestaat en dat hetgeen dan nog overblijft zich onder bepaalde omstandigheden niet als materie maar als golven energie gedraagt.
Ten diepste is dan alles wat we waarnemen gewoon een vastere vorm van energie, een soort gestolde energie.
Een ander vreemd verschijnsel is dat deze kleinste deeltjes beïnvloed worden door de waarnemer en dus nooit objectief waargenomen kunnen worden.
Vanuit verschillende proeven blijkt de waarnemer invloed te hebben op de uitslag van het experiment.
Ook het begrip tijd en ruimte krijgen in de kwantumfysica een andere lading.
Vanuit de kwantumfysica kunnen verschijnselen verklaard worden die vanuit de gewone natuurkunde niet verklaard konden worden,materie kan ontstaan uit energie, het bewustzijn, DE INTENTIE HEEFT INVLOED OP DE MATERIE.
Verleden, heden en toekomst zijn één.
Materie kan op meerdere plaatsen tegelijk zijn zonder enige vertraging kan het ene deeltje invloed uitoefenen op een ander deeltje wat zich duizenden kilometers verder bevindt.
Er moet dus een communicatievorm zijn die sneller is dan het licht!
Deeltjes lijken een soort bewustzijn, een voorspellend vermogen te hebben die weten wat er gaat gebeuren en daar op reageren.
Elke vorm van materie heeft een energieveld om zich heen die invloed heeft op zijn omgeving.
Al deze door de wetenschap ontdekte eigenschappen hebben een opmerkelijk raakvlak met het denken van de spirituele mens.
Er lijkt nu een wetenschappelijke basis te komen van hetgeen door godsdiensten al vanaf het begin wordt verkondigd: "er is meer tussen hemel en aarde"

Clasical

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 20:40

k_m schreef:
Wat dit nog met cs ervaringen te maken heeft snap ik niet, ik begrijp er weinig van en dat zal vast aan mij liggen maar hierdoor lees ik gewoon de helft niet..

Nou in de essentie; alles.

Hoewel veel wetenschappers er niks van willen weten blijken de nieuw ontdekte wetten in de kwantum wereld de wetten uit de spirituele wereld te bevestigen zodat we nu ook een wetenschappelijke ondersteuning krijgen voor de spirituele wereld om ons heen.

Clasical

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 20:56

tylando schreef:
Nogmaals poging om te vragen om ervaringen met CS.
ik begrijp al die dure wetenschappelijke dingen niet en ook niet prettig om te lezen.
Ik kijk wat het met mijn paard doet en blijkbaar doet het hem goed.
Eerst stijfheid in achterbeen, bekken zaten vast en paar dagen na CS loopt ie gewoon weer prima!

Maar ajb ik vind het zo geen leuk topic meer. Al die dure woorden waar ik niks van begrijp.

Jammer dat je het zo ziet want het gaat juist heel erg over gevoel ipv wetenschappelijk bewijs waar BB zo op hamert.
Maar ik begrijp ook dat het moeilijk lezen is.
Verder heb ik ook met regelmaat ervaringen gedeelt binnen dit topic die door BB werden afgedaan als “ teveel fantasie”

Clasical

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 21:50

Ik denk dat dat vanzelf gaat, ervaringen delen en discussies voeren.
Je kan hier je ervaring plaatsen en dan kan een ieder reageren; “O ja, leuk, goh ja interessant”.
Maar dat heeft mi weinig toevoeging en diepgang.
Zo heb ik vanmorgen een ervaring geplaats dat mijn paard CS is behandeld en paar dagen later geënt.
Al 10 jaar heeft hij zware reactie op de enting in de vorm van stijfheid, nu voor t eerst niet.
Leuk om te delen, maar nog interessanter om over te discussiëren toch?
Anders kan ik t net zo goed in een dagboek plaatsen

Clasical

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 19:26

Maar wel met wetenschap.
De theorieën waren er al lang alvorens de wetenschap het uiteindelijk heeft kunnen bevestigen.
Ook de Egyptenaren hadden uitzonderlijke kennis over het heelal en de sterren, zonder dat de techniek al zover was om het te bevestigen.
5000 jaar geleden wisten de Egyptenaren al dat de aarde rond was, slechts 500 jaar geleden in de middeleeuwen dacht men dat de aarde plat was.

Clasical

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 14:09

Ja waarom zou dat toch zijn? Dat steeds meer mensen het buiten de gebaande paden gaan zoeken? Heeft vast een reden

Clasical

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 15:19

Ja of omdat er meer bewustzijn is door kennis en wetenschap dat o.a. medicatie belastend is en dat het veel beter en effectiever is om te investeren in het zelfherstellend vermogen van het lichaam en werken vanuit preventie ipv de farmaceutische industrie in leven houden en “ziekenzorg” ondersteunen ipv “gezondheidszorg”

Clasical

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 20:29

Ah super nieuws!!