Moderators: Apple, Nicole288, Pistasche, C_arola, Coby, Dyonne
Balou_k schreef:Isabel_k schreef:@koper; ik hoor net dat er luis op stal is. Dus daar ga ik meneer eerst eens even op controleren.
Oeps oei, enig idee hoe lang al? Dan ga ik Nobel ook maar voor de zekerheid controleren.
_Evelien schreef:Vraagje, gezien mijn huidige eczeem deken het een beetje aan het begeven is.. Welke eczeem deken hebben jullie voor je paard? Ik zoek het liefst een licht gewicht deken, ademend, en een goede buikflap. Het liefst een buikflap die nog over de navel gaat. Het is voor mijn Arabier. Misschien meerdere mensen met een Arabier hier, en die een specifiek model fijn vinden.
Elvirawortel schreef:Die van mij heeft het er ook erg warm onder, maar van de vorige eigenaar moest ik per se deze gebruiken, denk alleen toch dat ik overga stappen ook al ben ik bang dat een dunnere deken snel kapot geschuurd wordt
abfab schreef:Ik geef het nog steeds, maar merk er helemaal niets van helaas...….
MarliesV schreef:Ik ben gestopt met de CBD druppels, die van mij is mega jeukerig. Weet niet of het daar van komt maar dat is het laatste wat is toegevoegd dus ook het eerste waar ik mee stop.
Mocht de jeuk weg zijn dan begin ik opnieuw. Dan weet ik het zeker.
In het begin van het geven (de eerste week) had ik juist het idee dat de jeuk aan haar hoofd vooral minder was. Maar nu krabt ze echt overal en nergens, totaal ander gedrag qua jeuk dan ik ooit heb gezien, andere plekken en veel meer.
Isabel, fijn dat het iets lijkt te doen.
Zag dat het komt door kuil ipv hooi. Gaat dat nog weer terug wijzigen als de eerste snede genoeg gelegen heeft?
Je zou kunnen vragen of er deels stro bijgevoerd kan worden ter compensatie.
Die van mij doet het daar goed op en eet dat erg graag als het hooi natter is dan anders.
Gebruikers op dit forum: Annemiek73, Balko, bente_sat, chocky84, Daantj__, Elise_K, Gimme_Joy, girlyggirl, Jimbo, jks, LiannePuthzy, PetalBot, ramasso, rozebadeend, Saaams, Saskia9, Sasqiua, spruitje12 en 19 bezoekers