Denken jullie mee?

Moderators: C_arola, Dyonne, Apple, Coby, petraaken

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

bigone

Re: Denken jullie mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 12:05

Het depressieve past bij Cushing, hoe is haar vacht en word ze nog hengstig?? Ik heb een jong dier(10) waarvan we vorig voorjaar ook niet meer wisten wat te doen, stonden op punt van inslapen, na lang nadenken over de symptomen, die achteraf al anderhalf jaar aanwezig waren, op eigen initiatief op prascend gezet. Da was benieuwd maar na acht weken was ze er weer en ze is er nog steeds. Alhoewel ik denk dat dit wel haar laatste jaar is. Ze zit op het randje, krijgt inmiddels een volle pil per dag en de symptomen steken zo af en toe de kop op. Vermoeden is ook dat ze een soort van herseninfarct heeft gehad of de tumor zo groot is dat hij drukt op bepaalde gebieden.

bigone

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 21:46

Prascend minimaal acht weken geven anders heeft het geen zin. Hoe zwaar is ze en hoeveel moest je geven?

bigone

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 10:12

Dan nog doorgaan tot je minimaal acht weken hebt gehad . Ze lijken inderdaad depri maar dat is een bekende bijwerking . Zolang ze maar eet en drinkt . Anders driekwart tablet geven

bigone

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 13:13

Die van ons at ook slecht, altijd al, nu geef ik subli meusli , halve schep en daar leg ik de halve pil gewoon op. Gaat prima en die van ons was of afspuiten of dit als laatste redmiddel.

bigone

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 16:21

Dan ga je naar een andere da, deze heeft er dus de ballen verstand van.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie