Na bezoek osteopaat verzet bij overgangen?

Moderators: C_arola, Dyonne, Apple, Coby, petraaken

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 10:29

Lenexa schreef:
Maar mijn vraag is, waar heeft ze last van? Als ze dit laat zien, waar zal het niet goed zitten?
Of ze er nu aan is gekomen door het in of uit de sloot komen, spelen in de wei of dat de osteopaat iets heeft blootgelegd waar ze al last van had maakt me voor deze vraag nog niet zoveel uit. Eerst weten waar ze last van heeft, dan kijken hoe ze eraan is gekomen.
Ik bedoel, nu ligt de focus op dat ze in de sloot gelegen heeft. Maar misschien ligt mijn zadel wel niet goed meer, heeft die sloot dan weinig mee te maken.

Waar denk je aan als een paard verzet toont bij overgangen?

Dat is voor ons achter een computer toch niet te zeggen zonder het paard daadwerkelijk te zien. Misschien dat een duidelijk filmpje nog iets bijdraagt, maar ik zou er zelf niet meer op gaan zitten tot de osteopaat weer is langsgeweest.

Overigens zou ik na een behandeling van osteopaat altijd zeker 5 dagen rust geven. Dag 6 longeren en dag 7 op zijn vroegst er weer op gaan. Advies of niet extra rust kan nooit kwaad.

Misschien dat ik in jullie geval ook een veearts zou laten kijken want het is wel echt behoorlijk verzet wat ze toont.

Spoiler:
nieuwsgierig aagje ;)
[o]

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie