Ze schuurt tot nu alleen haar hoofd maar zag haar net ook haar hals schuren. Heb haar van alle voer gehaald, krijgt alleen nog pavo vital, staat op een kale weide en krijgt onbeperkt hooi. Zou ze dan toxh echt ZE hebben?
Moderators: Dyonne, Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby
ellepel schreef:Maartje. Hoe kaal is die weide?
Heb je er een foto van, soms is het juist dat ze veel jong gras eten wat op komt.
Dat kan ook jeuk geven.
Maartje_M schreef:Vraagje, mijn jeukerd jeukt momenteel heel erg op haar rug. Ze staat als de deken af is bijna meteen in haar rug en flank te happen. Ik herken dit niet van de eczeempaarden die ik ken, jullie wel?
Ik wil haar een detox kuur geven. Ik zie dat er verschillende merken zijn. Waar hebben jullie goede ervaringen mee, of maakt het niet zo veel uit?
ellepel schreef:Maartje_M schreef:Vraagje, mijn jeukerd jeukt momenteel heel erg op haar rug. Ze staat als de deken af is bijna meteen in haar rug en flank te happen. Ik herken dit niet van de eczeempaarden die ik ken, jullie wel?
Ik wil haar een detox kuur geven. Ik zie dat er verschillende merken zijn. Waar hebben jullie goede ervaringen mee, of maakt het niet zo veel uit?
klinkt als iets vergelijkbaar als regenschurft
paar keer nat onder de deken gehad?
even die plekken een paar dagen achter elkaar met betadinescrub,shmpo behandelen.of hibiscrub dat kan ook.
mijn ruin had het toen hij nog onder de rsih stond,die deken bleef te lang nat na een regenbui.
kreeg hij ook op rug en flanken jeuk van.
Gebruikers op dit forum: Angie91, Disconto_AF, ElskaIsland, Goldensun, LiSy73, Mosh, Rox87, sberg en 17 bezoekers