[INFO] Zomereczeem, schuren en jeuk deel 6!

Moderators: Dyonne, Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Omany

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 09:28

Hai :wave: , ik lees ook weer mee jammer genoeg. Mijn merrie van 7 heeft al zomerexzeem van haar 2 jaar . Ik heb haar de voorbije jaren het beste geholpen met Derfen en deken... Haar buik enz smeer ik er ook mee in :) .

Ik verschiet ervan maar voorlopig is ze nog dekenvrij :wow: en is enkel smeren genoeg...
Ik wil zo lang mogelijk wachten met haar deken omdat ze nu volop ruift en anders heel het deken met haar volplakt ....

Dus hopelijk blijft het nog even zo :Y)

Carpe diem

Omany

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 20:44

Zo, vandaag deken opgelegd want ze stond constant te stampen naar haar buik.... En ja hoor, haar buik vol met knutten _-:( . Grrrr, ik haat ze toch zo :x .
Ik had gehoopt nog wat te kunnen wachten tot ze geruifd is, maar tevergeefs :n. Het is te warm aan het worden ....

Carpe diem

Omany

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 21:06

Abfab: de mijne heeft ook enorm last aan haar buiknaad en tussen haar liezen :( . Gisteren stond ze non stop te stampen naar haar buik en zag je de knutten allemaal onder haar buik vliegen. Ik heb er Derfen opgesmeerd (buik en liezen) en 2 min later waren ze allemaal weg en stampte ze niet meer...
Dus ik smeer Derfen op manen, staart, buik en liezen. Half mijn paard bijna dus :')

Carpe diem

Omany

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 19:11

HorseTimeXL schreef:
Hebben jullie toevallig een goed middel dat je op de staart kan smeren om het rustig te krijgen en de haargroei te bevorderen?

Derfen _/-\o_ . Werkt supergoed en bevorderd de haargroei :j.
De geur moet je er wel bijnemen :')

Carpe diem

Omany

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 12:44

Elvirawortel schreef:
Doen jullie gelijk nadat jullie derfen hebben gesmeerd de deken er weer op? Want dan word je deken wel echt ranzig

Yup,en het deken ziet er niet uit :x . Maar kan mij niet schelen, als ze maar jeukvrij is :D

Carpe diem

Omany

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 14:05

Derfen is gewoon mijn wondermiddel hier !!! Stilt direct de jeuk gedurende een week <3 . Wat een topspul, ik smeer het ook op buiknaad en liezen, ook al zijn er wondjes, geen probleem voor haar :) . Mocht het pieken ofzo dan zou ze het mij wel duidelijk maken. Voor mij is Derfen Omany's redding geweest ! <3

Carpe diem

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie