[INFO] Zomereczeem, schuren en jeuk deel 6!

Moderators: petraaken, C_arola, Dyonne, Apple, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 11:33

Wat zijn er toch veel paarden & pony's met zomereczeem :oo hoe kan dat toch vraag ik me af -O- is daar ooit onderzoek naar gedaan dat jullie weten? Hoeveel eczemers zullen er in NL zijn?

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 12:04

Mag een eczemer zemelen??
Ik geef het hennepzaad altijd met een minihandje zemelen

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 08:05

Ipv een eczeemdeken heb ik op aanraden van oudstalgenootje (met zware eczemer) de vliegendeken Amigo Aussie Allrounder Vliegendeken White Green op mijn Mini Paard liggen. Ze zweet er zo goed als niet onder, is van stevige kwaliteit en beschermt haar tegen zowel dat vliegend gespuis als kapotschuren *\o/*

Pas geleden een Bucas zebra vliegendeken geprobeerd; op zich ook hele goede deken alleen zweet ze daaronder wel wat

MissYvette4u

Re: [INFO] Zomereczeem, schuren en jeuk deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 14:22

Hier is de deken 24/7 al af. Als ik ze onrustig zie ivm vliegen gaat deken excl hals er weer even op. Zodra vliegen opgerot zijn hoppa weer bloot met die billen. Ben er inmiddels voor 90% zeker van dat jeuk door voer komt. Laatst kreeg ze ander hooi; ineens veel jeuk. Dus overschakelen naar ander (armer) hooi maar dat ging blijkbaar net iets te snel want ze kreeg koliek oef. Ze is gelukkig weer opgeknapt en straalt me (ondanks aankomende wintervacht) tegemoet <3

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie