[INFO] Zomereczeem, schuren en jeuk deel 6!

Moderators: petraaken, C_arola, Dyonne, Apple, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

soeboenoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 06:46

Elvirawortel schreef:
Zou de Bucas Eczeemdeken Sweet-Itch Zebra op een breed paard passen?

Op mijn semi barokke PRE lag de deken helaas niet fijn.
Heel strak bij de hals/borst en daardoor ook trekken bij de schoft helaas. De elastieken van de buikflap zijn ook wel echt sterk/strak naar mijn mening.
Is verder wel een deken van stevige kwaliteit.

"Elk afscheid betekent de geboorte van een herinnering"
s. Dali [o]

soeboenoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 11:57

Maartje_M schreef:
Maartje_M schreef:
Vraagje, mijn jeukerd jeukt momenteel heel erg op haar rug. Ze staat als de deken af is bijna meteen in haar rug en flank te happen. Ik herken dit niet van de eczeempaarden die ik ken, jullie wel?
Ik wil haar een detox kuur geven. Ik zie dat er verschillende merken zijn. Waar hebben jullie goede ervaringen mee, of maakt het niet zo veel uit?

Toevallig nog meer ervaringen?

Mijn PRE met zomereczeem krijgt nu detox van Phytonics en Culico van Puur en ze staat poedeltjenaakt, zonder smeersels en het belangrijkst zonder schuurplekken! Zelfs haar "oude" schuurplekken van voordat ik begon met de druppels zijn alweer helemaal begroeid met haar.

Ze heeft af en toe een beetje kriebels aan haar hoofd en hals, maar na een keer goed borstelen schuurt ze niet meer.
Ik kan niet zeggen of ze het de hele zomer zo goed volhoudt, maar voor nu zeg ik; had geen betere oplossing kunnen bedenken!

"Elk afscheid betekent de geboorte van een herinnering"
s. Dali [o]

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie