Nala schreef:Bedankt voor de tips allemaal!
Hey Nala, ik zie dat je een Merens hebt, een hele leuke! heb ik ook en die van mij had, toen ik haar kocht, 6 jaar geleden, ook heel veel jeuk, het is nu zo goed als weg.
Ze krijgt sinds april cbd druppels en volgens mij helpt dit heel goed bij haar, verder krijgt ze magnesium, mag max 5 uur op de wei, verder alleen hooi en stro, een handje dieetmix en ze staat altijd buiten, kan naar binnen als ze wil en doet dit ook als er veel vliegen zijn.
De eerste jaren van alles geprobeerd en alles hielp wel wat dus het is langzaamaan minder geworden.
Ik maak ook zelf een spray waar de vliegen niet van houden, dit helpt ook zeker wel.
En als er veel vliegen zijn doe ik een vliegendeken op, alles is nog heel dit jaar, dus ik weet bijna zeker dat de cbd in combinatie met de spray wel helpt.
Succes en er is een topic over de Merens,misschien ook eens leuk om daar te kijken?.
[HK] Wie heeft er een merens?!En bij de meeste dekens is de hals veel te klein bij die van mij, alleen de Fidimax en de Grand National van de welkoop hebben een hals die dicht kan bij haar, ook een megahals heeft ze

net als die van joiu.