Moderators: Coby, Nicole288, Pistasche, Dyonne, Apple, C_arola
Jemawi schreef:Nu het toch over prascend gaat; zitten hier gebruikers op een kwart of driekwart tablet?
Ik overwoog al eerder om mijn pony iets te verlagen omdat hij zo ontzettend goed gaat, maar ik durf nu ook echt. Echter vraag ik me af hoe jullie de helft van de helft splitten en het goed bewaren?
meikevienna schreef:_MG schreef:Je weet denk ik wel waar Gulpen ligt? Daar achter ongeveer.Ik sla ook heel af en toe een dag over, als ik bv. ziek ben en echt niet in gelegenheid meer ben om
naar stal te gaan. Ik heb er nog nooit problemen door ondervonden, maar ik denk dat dit per paard erg verschilt. Waar ligt Noorbeek ongeveer? Ik woon in Kerkrade, heb desnoods wel twee pillen voor je in huis.
janne19 schreef:Is hier iemand hier die tegen Rhino ent? Ik heb volgende week de veearts maar twijfel of ik de shet met cushing ook doe
Shanna schreef:Is dat geen zonnebrand? Wordt vaak verward met mok..
AaronYve schreef:Groene leem werkt ook super.
Die van mij had dit wel toen hij s nachts nog op stal stond. Nu alweer bijna 3 jaar 24/7 buiten en geen last meer gehad.
casperzazoe schreef:Even oprecht een vraag. Hoezo zou je een paard met Cushing niet kunnen blijven trainen of gewoon lekker wat blijven rijden? Welke gevolgen van Cushing maken het lastig voor een paard om aan het werk te blijven?
Nu zijn veel paarden natuurlijk al op leeftijd als ze de diagnose krijgen maar bijvoorbeeld bij een jonger of erg fit paard?
Goed die van mij was 28 toen hij de diagnose kreeg dus zoveel deed ik er al niet meer mee maar zijn beweging heb ik daar niet direct op aangepast.
Gebruikers op dit forum: callass, elise t., marte_kandia, nikkipeeters en 15 bezoekers