Gebitsbehandeling op kliniek

Moderators: petraaken, C_arola, Dyonne, Apple, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

jeannaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 17:58

Afgelopen jaar ben ik eerst naar een kleinere kliniek geweest met mijn 35 jarige ruin omdat hij neusvloeiing had. Daar heeft hij een uitgebreide gebitsbehandeling gehad inclusief het verwijderen van de losse en ontstoken kies. Omdat de neusvloeiing bleef ben ik 2 weken later naar een grotere kliniek geweest om foto’s te laten maken van zijn hoofd. Hij had een toen nog wat ontstoken kiesholte. Toen nog gekozen voor een kuurtje AB. Het heeft een aardig tijdje geduurd voordat de neusvloeiing over was. Hij mist nu ook een boel kiezen dus ja echt best is het niet maar dat is redelijkerwijs niet te verwachten op deze leeftijd. Hij doet het goed op gras, hooi, senioren priores en Pavo 18 plus.

Wat het precies gekost heeft weet ik niet. Er ging ook nog een weekend consult aan huis aan vooraf. Viel mee, gok zo’n 500 euro. Overigens is hij elke keer nadat ie enigszins bij zijn positieven was weer mee naar huis gegaan na de behandeling.

Meneer de Wit 1984, schotse woezelReduster Fleur 2006, Welsh NWR v. DGR Now or Never x Wester Aikemas Adios, drachtig van His Royal Badness DKBillie Jean MDW 2018, Welsh WPBR v. Cassanova du Bois x DGR Now or NeverZonnnebloem 2018, Welsh NWR v. Veenstra's Grapjas x Wester Aikema's NorbertFoxy Foxtrot MDW 2019Welsh NWR v. Veenstra's Grapjas x DGR Now or Neververkocht...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie