Gebitsbehandeling op kliniek

Moderators: petraaken, C_arola, Dyonne, Apple, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 20:46

November108 schreef:
Gebruikelijk bij zo'n ingreep. Op de Lingehoeve plannen ze het vaak zo: dag 1 foto, dag 2 ingreep, en dan enkele dagen blijven omdat ze de plug (een soort prop in het gat van de kies) moesten vervangen. Die zit erin om infecties te voorkomen omdat het echt een open gat is.

Hier ook ervaring met lingehoeve en een kies extractie. Maar via een vriendin ook snijtand extractie. Voortanden zijn makkelijker en de ingreep goedkoper. Een kies is een stuk lastiger en idd een stuk duurder. Zeker als het niet met trekken lukt maar ze moeten gaan stempelen.

Aantal voortanden was geloof ik rond 500. 1 kies van mijn pony rond de 850. Zat idd foto's, opname (donderdag gebracht, maandag halen) en nog een controle afspraak bij.

Binnenkort gaat ze waarschijnlijk weer voor een kies.....

[o] Wietje-pietje-poepsienees! [o]

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 08:40

Oh.... Ik vind de info die ze je gaven alles behalve positief en had een andere gebeld denk ik :evaw: Dat je moet smeken om een afspraak en het laconiek doen over een oudje. Dan zou ik het geviel krijgen dat ze niet meer 100% zorg zouden geven want hij is toch al heel oud....

Fijn dat de DA beter en fijner klonk. Hopelijk verloopt alles goed en rustig. Succes volgende week!

[o] Wietje-pietje-poepsienees! [o]

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie