onregelmatig? netjes lopen?

Moderators: Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 11:36

Oh jeetje, die loopt zo inderdaad niet goed.

Wat mij interessant lijkt is een filmpje van vrije beweging. Dan inderdaad met wat meer peper in de reet. Vind het nu moeilijk om echt te zeggen of het puur en alleen door de ruiter komt of dat er meer aan de hand is.

Je zadel lijkt ook niet fijn te liggen.

Stap 1 zou voor mij het beoordelen van vrije beweging zijn en aan de hand daarvan beslissen of de osteo of dierenarts eerst mag langskomen. Gevoelsmatig neig ik richting veearts voor een kreupelheidsonderzoek. Daarna sowieso gevolgd door een zadelmaker en dan een osteopaat (of andersom afhankelijk van de conclusie van VA).

Ik zou er in ieder geval echt niet meer op gaan zo tot er meer duidelijkheid is
Laatst bijgewerkt door Fortitude op 05-07-17 11:38, in het totaal 1 keer bewerkt

[o]

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 08:42

Goof schreef:
Oh jeetje ts. Ik vind je paard echt heel slecht. Zoals gezegd rechtsachter. Ik schrik er eigenlijk van dat jij de indruk had dat hij zo braaf en netjes zijn rondje liep terwijl hij gewoon echt niet goed is. Je hebt dit kennelijk totaal niet gezien zelf.

Precies dat.

Ik had gisteren nog dat paard opgeladen richting de kliniek voor foto's.

Als je zo weinig kennis hebt van paarden, waarom dan niet zorgen dat er regelmatig iemand in de buurt is die die kennis wel heeft? Desnoods een kundige instructrice, waar het hier ook duidelijk aan ontbreekt. Jammer.

Wel goed van je dat je dit hier hebt geplaatst en nu actie onderneemt! Daar kunnen ook nog veel mensen wat van leren.

[o]

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten