onregelmatig? netjes lopen?

Moderators: petraaken, C_arola, Dyonne, Apple, Coby

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 23:23

In oktober 2008 liep hij een scheur in zn rechter achterbeen op.
In dit topic staat een filmpje van feb 2009 waar hij beter loopt dan alle andere filmpjes die er van hem zijn.
vickyP @ [ITP] uitbarsting op de wei...
Vanaf het moment dat je weer met hem maande gang gaat loopt het dier enorm beroert, je kan mij niet vertellen dat je dit niet wist, nooit gezien hebt, voelen kan ik me voorstellen want je weet niet beter dan dat dit paard zo loopt. Ik snap ook niet zo goed je doel van dit topic, aangezien je weer dat hij in 2008 een ongeluk heeft gehad en vanaf die periode regelmatig topics er over hebt geopend, en alleen maar alle adviezen de wind in hebt geslagen want je weet war je paard aan kan en dat hij niet rad loopt, waarom in godsnaam rij je dit paard nog? Je kan mij niet vertellen dat dit paard volledig pijn vrij is. Dit dier loopt al 9 jaar kreupel en het ie dan nog afvragen....

Mossel

Re: onregelmatig? netjes lopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 00:11

Als je al 9 jaar weet dat het paard rechts achter niet goed is na een ongeluk is het imo geen onwetendheid meer

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 10:56

xTweetyx schreef:
Mag ik vragen waarom je zelf nooit heb "gevoeld" dat je paard niet goed loopt?

Bij de mijne voel ik direct wanneer achter de ene pas iets groter of juist kleiner maakt dan de andere pas.

Omdat het paard al jaren zo loopt, dus dan weet je ook niet hoe het voelt als het paard normaal loopt.

En dat niemand je er ooit op gewezen heeft, is onzin. Al die oude topics geven mensen ook al aan dat hij niet goed loopt, maar dat sla je allemaal de wind in.

Overigens respect voor het feit hoe je op al het negatiefs reageert! En fijn dat je je paard niet meer gaat rijden en hem echt gaat helpen!

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten