onregelmatig? netjes lopen?

Moderators: Coby, petraaken, C_arola, Dyonne, Apple

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 18:21

Bruintje ik ken een super lieve meid die nu reeds 6 jaar een eigen paard heeft. De hele tijd heeft ze bij ons gestald gestaan. Ikzelf ben gediplomeerd net zoals mijn vriend. Al die jaren hebben we haar goede raad gegeven. Ook DA en osteo gaven tips en raad.

Echter moet ik nog steeds vast stellen dat de meid helemaal niks kent van paarden. Ze ziet het niet en weet het niet. Toch is ze de onschuld zelve want ze weet het oprecht niet ondanks alle goede raad.

Ik kan mij dus voorstellen dat TS oprecht niet ziet/ gezien heeft dat haar paard niet correct loopt en dat ze blind vertrouwen heeft in de DA die haar geruststelt.

TS goed idee dat je na je verlof je paard verder laat onderzoeken. Ik ga er vanuit dat je je paard graag ziet.

Laibadji

Re: onregelmatig? netjes lopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 18:27

Bruintje die meid houdt haar paard uit luiheid op pension en de osteo ed komen na meer dan een jaar zagen van mij uit.

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten