onregelmatig? netjes lopen?

Moderators: Coby, petraaken, C_arola, Dyonne, Apple

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Zammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 18:36

Ik begrijp Bruintje wel. Paard loopt al jaren met pijn. TS opent af en toe een topic met dezelfde steeds slecht lopende paard. Iedere keer wordt daar wat over gezegd en TS verschuilt zich achter een (ondeskundige?) DA.
Paard heeft heeeel veel pijn . Het doet mijn hart pijn om dit te zien. En dan steeds die antwoorden van TS. De onschuldige zelve... Als je dit werkelijk niet in de gaten hebt, moet je geen paard nemen. Dan is je duidelijk iets en ben je niet in staat om een paard te houden. Dit gaat nu al zolang aan... Ik heb zo'n medelijden met dit paard..

Geen leven zonder horsies!

Zammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 19:42

Wat verwacht je dan TS? Je hebt het blijkbaar niet in je zitten, dat je kunt zien dat jouw paard al een hele lange tijd met veel pijn loopt. Stel dat dit paard er niet meer is en je koopt een ander, dan gebeurt het gewoon weer. Jij ziet niet dat je paard wat mankeert. Dat inzicht heb je niet en het is de vraag of je dat ooit zult krijgen. Dan vind ik ook, dat je beter geen paard kunt hebben. Ik hoop oprecht dat je met dit paard naar een goede kliniek gaat en hem laat nakijken, met alles erop en eraan... Maar ben bang, dat je dat niet gaat doen. Waarom weet ik niet, maar heb dat gevoel nou eenmaal..

Zammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 19:48

vickyP schreef:
Zammie schreef:
Wat verwacht je dan TS? Je hebt het blijkbaar niet in je zitten, dat je kunt zien dat jouw paard al een hele lange tijd met veel pijn loopt. Stel dat dit paard er niet meer is en je koopt een ander, dan gebeurt het gewoon weer. Jij ziet niet dat je paard wat mankeert. Dat inzicht heb je niet en het is de vraag of je dat ooit zult krijgen. Dan vind ik ook, dat je beter geen paard kunt hebben. Ik hoop oprecht dat je met dit paard naar een goede kliniek gaat en hem laat nakijken, met alles erop en eraan... Maar ben bang, dat je dat niet gaat doen. Waarom weet ik niet, maar heb dat gevoel nou eenmaal..

Waauw,dat moet voor jou helemaal geen geweldig gevoel zijn... en dus mijn vraag is dan ook meteen beantwoord: neen, jij leest niet wat ik heb geschreven. Jammer.

Klopt. Ik lees heel veel blablabla bij jou.

Zammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 19:52

vickyP schreef:
[quote="Zammie"

Klopt. Ik lees heel veel blablabla bij jou.[/quote

ach ja? En waar haal jij die bla bla vandaan dan? Tussen de regels door?[/quote]
Je doet alleen maar. Nu ook weer... Steek deze energie toch in je paard, inplaats van hier onzin uit te kramen..

Zammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 20:04

maikeltje schreef:
Zooooo wat een reacties!

Als TS geen paard mag omdat ze niet voelt dat ie niet rad is, dan kun je meer dan de helft van paardenbezittend Nederland zijn of haar paard af nemen.

TS ik geloof je wel. En ik geloof ook dat je het beste met je dier voor hebt. Ik hoop van harte dat het goed komt met je paard en ik hoop dat je ons op de hoogte wil houden.

Ik hoop dat die helft dan wel naar anderen luisteren en actie ondernemen. En zeg nou zelf, dit paard loopt wel heel erg kreupel. Dat kan zelfs een leek zien. Dat TS het niet ziet is denk ik omdat ze het niet wil zien. erop door hobbelen is het belangrijkste..

Zammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 20:41

Alsof jij wat zinnigs hebt gdzegd in dit topic newt. +:)+

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten