onregelmatig? netjes lopen?

Moderators: Apple, Coby, petraaken, C_arola, Dyonne

vickyP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-17 18:13

Biebz schreef:
bruintje123 schreef:
Nee klopt, ik respecteer iemand niet die liegt over niet weten dat het paard slecht loopt.
Dat wist je wel, of je het nu voelde of niet. En als dan niet kundig genoeg bent om het te voelen ga je zorgen dat je die personen om je heen hebt die dat wel zijn.
Beetje de zielige uithangen van ik wist niet beter en nu van dat ik niet aardig tegen je ben is gewoon omdat er mensen zijn die daar niet intrappen.

Zorgplicht heeft iedereen. Jij ook.
7 jaar lang toch rijden is bewust dierenleed aan doen. En dat is nog altijd strafbaar bij de wet.

En nee dat verberg ik niet. Daar sta ik te sterk voor in de schoenen!

http://www.huisdieren.nu/wp-content/upl ... eester.pdf

Wil hier nu toch even op reageren.

Nee ik keur het niet goed dat er jaren met een kreupel paard wordt gereden.
Maar als jou wordt verteld door een DA dat je het mag oppakken omdat dat kan.
Dan doe jij dat omdat jij vertrouwen hebt in je DA.
Na 7 jaar zal TS gewend zijn aan dit beeld en dit normaal vinden voor haar paard.
Dat ze er nu op wordt gewezen en dit gaat navragen kan ik alleen maar toejuichen!!

Vandaar ook mijn oprechte vraag hoe jij nu terug kijkt op de filmpjes TS ;)

Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik zie zelf geen verschil.. ik heb er op liggen Letten toen de persoon het tegen me zei en vanf dan ben ik beginnen opletten, het meteen op bokt gezet en hem (buiten aan de longe gezet) hem meteen rust gegeven. Ik ben echt een leek in het zien of een paard goed loopt of niet. Het is pas door die opmerking dat ik het zie. ( in grote mate). Al je begrijot wat ik bedoel want het nogal moeilijk uit te leggen. Sorry.

You can't make everybody happy..... you're not a jar of Nutella

vickyP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-17 18:19

Biebz schreef:
Het feit dat je geen verschil ziet ben ik blij om!!
Want dat zie ik ook niet ;)

Maar dat betekend wel dat je paard nooit is verbeterd in het lopen en al die jaren dus al niet fijn loopt ;)

Het was dus toen al dat ik groen licht kreeg van de DA. En dus idd zo blijven rijden. Je kan je je niet inbeelden hoe schuldig ik me nu voel...

vickyP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-17 18:33

Bruintje, ik respecteer je opmerkingen dat ik er zeker iets aan moet laten gebeuren en dat dit niet verder kan. En aan je boosheid maak ik uit dat jij inzit met mijn paard. En eigenlijk moet ik daar dankbaar voor zijn. Dat ook jij heel graag wil dat mijn paard geen pijn heeft en hij in orde is! Fijn dat er mensen zijn die zo om dieren geven. Maar alsjeblieft geloof me nu dat ik echt oprecht het zo goed met mijn paard voor heb. Dat ook ik niet wil dat hij pijn heeft of zich lekker in zijn vel voelt. Op dat vlak zitten we op dezelfde golflengte. Maar ik waardeer het afkraken niet.

vickyP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-17 18:39

Ja ik weet het ik ben een dierenmens, geen mensenmens.

([/quote]

En daar is zeker niets mis mee. Goed voor jou!

vickyP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-17 19:22

[/quote]

Ts ziet niet dat je paard aan huis en dan dit niet missen niet kan, en dat gaat ze ook denk ik niet inzien want het is telkens de schuld van een ander.
De opmerking eerder: laat m inslapen en koop een hobbelpaard is denk ik de beste..
Echt ik hoop dat ik ongelijk heb, maar na dit paard komt er weer een die aan huis komt te staan, 90% ([/quote]
Echt? Meen je dat nu? Niet ergens gelezen dan dat ik het juist wel in zie? dat ik verkeerd was? Heb jij echt niks gelezen van wat er allemeel is gezegd? Zwans of wa?

Dus ik zal idd de optie om hem in te laten slapen, en mij een hobbelpaard kopen meteen doen. En o ja, morgen staat er een nieuwe aan huis om lekker net hetzelfde te doen. Lijkt me een goed plan. Bedankt voor de goede raad! Echt top!

vickyP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-17 19:45

Zammie schreef:
Wat verwacht je dan TS? Je hebt het blijkbaar niet in je zitten, dat je kunt zien dat jouw paard al een hele lange tijd met veel pijn loopt. Stel dat dit paard er niet meer is en je koopt een ander, dan gebeurt het gewoon weer. Jij ziet niet dat je paard wat mankeert. Dat inzicht heb je niet en het is de vraag of je dat ooit zult krijgen. Dan vind ik ook, dat je beter geen paard kunt hebben. Ik hoop oprecht dat je met dit paard naar een goede kliniek gaat en hem laat nakijken, met alles erop en eraan... Maar ben bang, dat je dat niet gaat doen. Waarom weet ik niet, maar heb dat gevoel nou eenmaal..

Waauw,dat moet voor jou helemaal geen geweldig gevoel zijn... en dus mijn vraag is dan ook meteen beantwoord: neen, jij leest niet wat ik heb geschreven. Jammer.

vickyP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-17 19:51

[quote="Zammie"[/quote]
Klopt. Ik lees heel veel blablabla bij jou.[/quote

ach ja? En waar haal jij die bla bla vandaan dan? Tussen de regels door? Dat is iets wat jij wil lezen en wil geloven je eigen ding er van maken. En niet willen lezen dat ik mezelf er attent op maak dat ik verkeerd zat. Maar geef me vooral goede moed! Goe bezig zo zou ik zeggen.
Laatst bijgewerkt door vickyP op 08-07-17 19:53, in het totaal 1 keer bewerkt

vickyP

Re: onregelmatig? netjes lopen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-17 19:55

Ko.t omdat bokkers zoals jij me persoonlijk aanvallen en niet meer on topic nlijven en mensen denigrerend uitmaken. Dat helpt me ook niet om mijn paard beter te maken. Kan ook ni toveren nu he. Moet ik er naasr gaan liggen dan en hem in slaap zingen? Of wat wil je nu dat ik doe?

vickyP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-17 21:25

newt schreef:
Bij deze heb ik het topic getemd. TS is nu lang genoeg met de feiten op de neus gedrukt, er is nu al vaak genoeg gezegd wat er gedaan moet en TS zelf heeft ook al vaak genoeg gezegd dat zij er na haar vakantie wat aan zal gaan doen, (wat ik oprecht hoop dat je zult gaan doen). Bruintje heeft het duidelijk gemaakt en Zammie blaat er nog een keer over heen met haar "blablabla", klaar nu.

Ik hoop dat je ons op de hoogte wilt houden van het vervolg.

Wat is 'getemd'. Ken ik niet,sorry.

Ik ben idd al veel aangevallen hier en de reacties blijven komen. Ik hoop dat iedereeen goed of beter kan slapen na mij nogmaals de les te spellen. Die ik onderhand al wel weet. Ik ben er van overtuigd dat jullie nooit iets verkeerd doen en altijd zullen zien wat er aan jullie paard scheelt. Volgens mij zijn jullie allemaal stuk voor stuk geweldige dierenartsen want jullie denken te weten wat mijn paard markeerd en dat mijn paard beter af is zonder mij. En door kleine stukjes te lezen van de vroegere topics breien jullie een heel ander verhaal aan elkaar dan het ook werkelijk is. Maak er jullie eigen verhaal maar van. Doe maar of jullie zo geweldig en perfect zijn. 'Zij die zonder zonden leven, werpe de eerste steen!' En ik krijg een paar rotsblokken op mij. Dus proficiat! Weer iemand een slecht gevoel gegeven. Want daar draait het hier op bokt allemaal wel om. Elkaar wat uitmaken. Niet alleen in dit topic, maar in velen! Ik besluit het hier bij te laten. Niet wat mijn paard betreft. Want dat komt nu op de eerste plaats. Denken jullie maar dat je het beter weet en ik doe mijn ding wel. Dat is mijn paardje beter maken. Dit topic mag dan ook sluiten want van mij hoor je niks meer. Ik vroeg om raad. Niet om mij uit te maken.