Moderators: Coby, Nicole288, Pistasche, Dyonne, Apple, C_arola
BigBen schreef:tylando schreef:Je hebt ook wel goede en minder goede therapeuten. Dat is in elk beroep. Soms zitten er vaak mindere tussen.
Te lui om te lezen.
Ik heb netjes uitgelegd waarom craniosacraal niet werkt.
Dat heeft niets met de behandelaar te maken.
Of het nu X of Y of Z is, speelt geen enkele rol.
Craniosacraal is pure nonsens, en kan eenvoudigweg niet werken.
BigBen schreef:tylando schreef:Ik vind je behoorlijk vervelend reageren en beledigend.
Hoop dat je snel je eigen aan je reactie houdt en gewoon lekker weggaat op bokt.![]()
Wat ben jij negatief en irritant zeg
Get a life
Ik vind jou eerlijk gezegd behoorlijk dom reageren.
Let wel, voor je gaat temmen, daarmee zeg ik niet dat je dom bent, wel dat je dom reageert.
Ik heb netjes uitgelegd, of proberen uit te leggen dan toch, waarom craniosacraal niet werkt.
En waarom het eenvoudigweg niet kan werken.
Als enige reactie daarop begin jij over een 'goede' of 'slechte' behandelaar te praten.
Daar heeft het niets mee te maken, en als je de moeite had gedaan om mijn uitleg te lezen (pakweg 45 seconden werk), had je dat ook geweten.
Die moeite doe je niet, maar je wil wél respect krijgen, en je wil wél in je waarde worden gelaten.
Sorry hoor, maar bij mij moet je respect eerst verdienen.
Lootje1991 schreef:Weten jullie een cranio in west Brabant of Rotterdam voor mensen? Voor mijn paard ben ik zeer tevreden met Kiara maar die doet geen mensen en nu ik zelf zn pijn aan Mn rug heb is het wellicht eens te proberen?