Moderators: Coby, Nicole288, Pistasche, Dyonne, Apple, C_arola
Citaat:Ik denk dat mijn jonkie het wel leuk zou vinden maar praktisch is het bijna onuitvoerbaar.. Ik kan alleen nog niet aan het idee wennen dat ik m gewoon laat staan en ook maar laat luchtzuigen. Duim nog steeds dat er een keer een oplossing komt
Citaat:Het feit dat het een luchtzuiger is zegt eigenlijk al genoeg over de zweren.
Citaat:En paarden eten sowieso slecht met maagzweren dus ook hun ruwvoer.
Kirania schreef:Ik volg deze discussie nu mee, maar weten jullie ook allemaal welke soort zweren jullie paarden hebben? In het bovendeel of onderdeel van de maag? Squamous of glandular dus? In de maag, of op de ring aan de uitgang ervan?
Kirania schreef:Ik volg deze discussie nu mee, maar weten jullie ook allemaal welke soort zweren jullie paarden hebben? In het bovendeel of onderdeel van de maag? Squamous of glandular dus? In de maag, of op de ring aan de uitgang ervan?
biancaaaa schreef:Mijn paard blijft wel symptomen van maagzweren tonen bij spanning, zo ook op de kliniek bij de controle maar scopie was toch echt goed.
Advies gekregen om bij grote spanning (bijv verhuizing om meerdaagse wedstrijd) preventief omeprazol te geven. Mocht van de dierenarts straks wel weer (met mate) op wedstrijd.
Rijden mensen hier wel gewoon wedstrijden met hun paard? Of andere momenten van stress (trainingen/clinics/trailerritten).
Gebruikers op dit forum: Alytuiere, CRos95, Flew, Flosta, lynn_Joy, M_Vainqueur, Manou, Mar_M, Marie111, marion82, MounaV, noor14, Nordique, Saskia9, Vernon, YandexBot en 40 bezoekers