[INFO] Cushing/PPID deel 2.

Moderators: Coby, petraaken, C_arola, Dyonne, Apple

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 10:37

Bij makana.de is lijnzaadolie niet zo duur en de verzendkosten zijn er echt niet hoog.

There is no way to happiness. Happiness IS the way !
geld verdienen met artikelen schrijven? klik dan hier Bygg bruer, ikke murer !

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 15:19

Hier ondanks medicijnen altijd in september een megadikke vacht. Straks dus weer scheren

Rembrand (ruin): KWPN, zwartbont, 21 jr; niet meer met wedstrijdpensioen ;-). L2+6
Amerigo (ruin): Welsh A, schimmel, 25 jr; ook niet meer met pensioen;
Samoerai (merrie): NRPS, bruin, 13 jr; met P dr Z2+40 spr L+22 en M+3 mendr B+3; en Z+7; vh Z+3; 2019 regiokamp Z2/C
Castle Rock (ruin): NRPS, valk, 10 jr; dr M1+4 spr M+ 17

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 17:22

tylando schreef:
Wat voor lijnzaad geef je? Gebroken ?
En hoeveel?

Volgens mij niet gebroken. Gewoon het vogelvoer. Half bakje van een Ikea ijsbakje en daar gooi ik dan kokend water op. Kwartiertje laten intrekken en klaar is Klara :D . Ik gooi er dan nog brok en pulp doorheen, maar ze vinden het heel lekker.

Julia_Romeo

Re: [INFO] Cushing/PPID deel 2.

Link naar dit bericht Geplaatst: 1 min geleden

Hoi,
Ik lees hier ook even wat mee aangezien cushing voor mij nog niet zo'n bekend terrein is. Mijn pony had in december een peesblessure. Tijdens die testen vermoedde de dierenarts al lichte cushing. Ik kende cushing nog niet. De dierenarts adviseerde mij om in september te laten testen.
Vandaag de uitslag gekregen en inderdaad verhoogde waardes en dus cushing. Volgens de dierenarts is de waarde beperkt en met alleen rantsoen kom ik al een heel eind. Als ik toch aan de medicijnen wil adviseerde hij een half tabletje. Ik kan na het weekend bellen voor vragen. Graag lees ik hier mee om meer te leren over de omgang met cushing

Aaldonk's Romanov :+: