Moderators: Coby, Nicole288, Pistasche, Dyonne, Apple, C_arola
tylando schreef:Wat voor lijnzaad geef je? Gebroken ?
En hoeveel?
Romeo2007 schreef:Eigenlijk liep hij altijd 6 dagen per week. Tot vorige week toe dus. Waarvan 3 dagen met mijn bijrijder waarvan eenmaal springles (huppel les). Daarnaast reed ik ook nog 3 dagen.
Afgelopen tijd viel me op dat hij wat minder zin had. Dit ook omdat hij half Arabier is en altijd voldoende looplust toont.
Zouden paarden met cushing ook pijn hebben?
Jolijn8 schreef:Isapaardje schreef:Weet iemand of prascend en monnikspeper (in oa cushinaze van de Paardendrogist) tegelijk gegeven mag / kan worden?
Heeft iemand hier al een reactie op gegeven? Ik ben daar eigenlijk ook heel benieuwd naar
Jolijn8 schreef:Isapaardje schreef:Weet iemand of prascend en monnikspeper (in oa cushinaze van de Paardendrogist) tegelijk gegeven mag / kan worden?
Heeft iemand hier al een reactie op gegeven? Ik ben daar eigenlijk ook heel benieuwd naar
Gebruikers op dit forum: _bloempje01_, _Jeann, _Liv, Amarins2, annaburg, Annefleur200, cheybinky, Dancer, Evilou, icky, Iris_Casper, Jade91, koenlover, kwii, lexa, linda_gigant, Nicje87, Ninouschka, TamaraFloor, uxgranta, woepsie90, xAnthea, xMaritt en 25 bezoekers