Ervaringen met Cranio Sacraal therapie

Moderators: C_arola, Dyonne, Apple, Coby, petraaken

MarChak

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 01:33

♥♥♥ ๑۩۞۩๑ Chakra Mansolein ๑۩۞۩๑ ♥♥♥ Onze zwarte fluwelen schoonheid is gefokt door stoeterij Mansolein

darkchrystal

Re: Ervaringen met Cranio Sacraal therapie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-19 11:19

Gizeppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 13:30

Ik heb gister mijn paard laten behandelen. Ik weet zelf nog niet wat ik ervan vind. Bij mijn pony had t hele mooie effecten. Maar bij mijn paard vond ik t iets anders. Tijdens de behandeling gaf hij veel protest.. Bij de osteopaat was die overigens niet, dit vond hij heel fijn. Hij had harde ogen en was erg chagrijnig. Vandaag heb ik hem wel iets beweging gegeven. Maar ook hier was hij erg chagrijnig (gaat hij in het touw happen etc).. Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden. Ook vandaag had hij harde ogen..

~ A great horse will change your life ~ The truly special ones, define it! Bark Innovations Chablis ~ <3

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 13:58

Mijn ervaring is dat het lichaam wel aantal dagen herstel nodig heeft na een behandeling. Zeker 3 a 4 dagen.(dus niet aan het werk )
En daarna zou je langzaam wat moeten merken.

Gizeppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 14:03

tylando schreef:
Mijn ervaring is dat het lichaam wel aantal dagen herstel nodig heeft na een behandeling. Zeker 3 a 4 dagen.(dus niet aan het werk )
En daarna zou je langzaam wat moeten merken.

Ik mocht hem wel wat beweging geven zei ze, beetje wandelen etc..

~ A great horse will change your life ~ The truly special ones, define it! Bark Innovations Chablis ~ <3