Picnic boodschappenbezorgdienst, ervaringen?

Moderators: MirandaT, Duhelo, Essie73, Muiz, Ods

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Ricie
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 17:26

Ik heb er nooit besteld, wel voor bezorgd. Service staat erg hoog in het vaandel kan ik je vertellen. Net een stapje meer is bij hun normaal. Dus wat dat betreft erg goeie winkel.

Als er iets mis gaat of is gegaan en je geeft dit aan neemt de klantenservice ook zelf contact met je op ipv dat je daar zelf achteraan moet. En het assortiment groeit nog altijd hard. Ook budgetmerken als gwoon hebben ze bijvoorbeeld.

Haha, een onderschrift? Wat voor nuttigs moet je daar inzetten? Niks! Nouja bedankt voor het lezen dus! Bye :wave:

Ricie
Lid Nieuwsredactie

Re: Picnic boodschappenbezorgdienst, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 21:45

Mij is geleerd dat ik als de klant daarom vraagt ik de boodschappen tot in de keuken moest bezorgen. Waren we volgens onze bezorgregels niet verplicht. Maar uit service oogpunt mochten we dat niet weigeren als we die vraag kregen. Dus een stiekem tipje!

Haha, een onderschrift? Wat voor nuttigs moet je daar inzetten? Niks! Nouja bedankt voor het lezen dus! Bye :wave:

Ricie
Lid Nieuwsredactie

Re: Picnic boodschappenbezorgdienst, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 17:56

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie