Picnic boodschappenbezorgdienst, ervaringen?

Moderators: MirandaT, Duhelo, Essie73, Muiz, Ods

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Annick75

Re: Picnic boodschappenbezorgdienst, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 17:18

In mijn wijk bezorgen ze nog niet, maar als het assortiment zo beperkt is, dan zal het glutenvrije assortiment wel helemaal nihil zijn en is de kans groot dat ik toch beter zelf naar de AH of de Jumbo kan crossen. Voor thuisbezorgen kom ik bij beide winkels nooit aan het bestelbedrag.

Las een tijd terug ook een artikel dat de arbeidsomstandigheden niet geweldig zijn, te hoge werkdruk, onveilig en slechte beloning. O.a. in trouw, maar in andere media is daar aandacht voor geweest.

'Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan ~ Pippi Langkous

Annick75

Re: Picnic boodschappenbezorgdienst, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 17:47

De waarheid zal ergens in het midden liggen. Het zal niet voor iedereen even slecht zijn. Minimumloon is op zich niks mis mee inderdaad, maar de arbeidsomstandigheden kunnen ook per distributiepunt variabel zijn. Net als dat het bij de een AH/Jumbo/Lidl super kan zijn om te werken en bij de andere juist niet. Het is, mijns inziens, goed dat de FNV er verder naar kijkt en waar nodig het gesprek aangaat met Picnic om dingen te verbeteren.

Van de klantenkant, kan ik (nog) niks zeggen, omdat ze hier niet komen. Vind het wel jammer dat je niet zonder in te loggen kunt kijken wat het assortiment is, maar dat je sowieso eerst je gegevens moet achterlaten om te kunnen zien of ze bij jou in de wijk bezorgen. Het zou fijn zijn als je een simpele postcode-checckt zou kunnen doen. Zi enu dat dit via de website wel kan, maar in de app moet je gelijk je adres ed ingeven.

'Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan ~ Pippi Langkous

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie