Picnic boodschappenbezorgdienst, ervaringen?

Moderators: MirandaT, Duhelo, Essie73, Muiz, Ods

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Dropneus95

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 23:12

Maureen95 schreef:
Nou liekec daar ben ik het niet mee eens. Ik ga hier maar niks over op internet zeggen anders ben ik bang om mijn baan kwijt te raken. Maar de beloning en veiligheid mag zeker wat aan gedaan worden. Werkdruk valt nu inderdaad wel mee. Maar het is momenteel niet echt een pretje ;)

Hier nog een werknemer die hoopt dat de belachelijke CAO veranderd wordt naar supermarkt ipv techbedrijf... Scheelt gewoon bijna 3 euro per uur en ze spelen vieze spelletjes met de huidige CAO. Blij met het FNV. Hopelijk gaat het net als bij Deliveroo. Dan krijg ik nog heel veel geld van Picnic :') ik ben de acties van het FNV aan het afwachten en dan zien ze mij niet meer terug :') er is veel te veel gebeurd waardoor ik echt wel kan zeggen dat werken voor picnic echt niet zo mooi is als dat Michiel Muller het maakt. Het is niet voor niks dat er altijd personeel tekort is en de gemiddelde werknemer er maar 1 maand werkt

~ Enjoy the little things, Carpe diem ~

Dropneus95

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 14:24

Es_ther schreef:
Emmaa_ schreef:
Wij staan ook sinds gister of eergisteren ingeschreven. Hebben allebei echt een hekel aan de wekelijkse boodschappen dus wil er eigenlijk wel gebruik van gaan maken, ook niet onbelangrijk is dat we op vier hoog wonen en ik met mijn slechte rug eigenlijk amper wat naar boven getild krijg.

Wij wonen 2 hoog maar ze brengen het tot de voordeur beneden.
Wij moeten zelf alles naar boven sjouwen -O- .

Dat is vreemd. Wij moeten alles tot de deur bezorgen. Ja wij moeten ook 4 hoog, zonder lift, de hele zware boodschappen naar boven brengen. Altijd blij met klanten die dan de boodschappen 2x in de week bestellen zodat het minder zwaar is

~ Enjoy the little things, Carpe diem ~

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie