Picnic boodschappenbezorgdienst, ervaringen?

Moderators: MirandaT, Duhelo, Essie73, Muiz, Ods, NadjaNadja

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 22:35

ArankaM schreef:
Ik bestel ook en ben super tevreden! Echt fijne service en aardig op tijd. Vorige week waren ze 2 uur later, nooit eerder gebeurt, maar ik kreeg een reep tony’s Als goedmakertje, dus ben weer blij :D
Ik ben wel makkelijk om te kopen, maar ik vind service wel belangrijk :Y)

Hahah grappig, ik had laatst Stockon een dag te laat (was iets mis gegaan dus wist het wel maar was niet de bedoeling zeg maar) kreeg ik óók een reep Tony als goedmaker. Nou ik zeg geen nee natuurlijk <3

Picnic helaas geen ervaringen, ik woon in Zwollle, maar blijkbaar voor hen niet interessant genoeg want ze bezorgen hier dus mooi niet -O- Terwijl ik echt superdingen hoor, goedkoop, al vanaf 25 gratis bezorgd, superservice etc. Maarja, daar heb je dus niets aan als ze hier niet komen -O-

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 00:26

Shaggy09 schreef:
Wat betreft de gratis items en service, AH geeft ook vaak bij iedere bestelling een aantal gratis producten en hebben een fijne service. Fijne van AH (of andere supermarkten) vind ik dat je niet op een wachtlijst word gezet.

Maar ik zal ook eens blieken op de site van picnic, geen bezorgkosten is natuurlijk wel aantrekkelijk.

Het minimumorderbedrag ligt bij ah zelfs op daldagen op het dubbele. Op piekdagen zelfs 70 euro. Wat voor een klein huishouden gewoon erg veel is. Picnic lijkt me o.a. fijn door de lage minimum order grens.

Alwiene

Re: Picnic boodschappenbezorgdienst, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 12:54

Ik begreep wel dat jij bij Picnic itt bij Stockon niet tot vrij laat wijzigingen kan aanbrengen. Iemand die mij uit kan leggen hoe dat dan bij Picnic in zijn werk gaat? Want ben bij Stockon gewend om te kunnen wijzigen tot zo'n 24 uur voor levering. Handig als je nog wat bedenkt of juist toch al in de supermarkt gehaald hebt omdat het te lang ging duren tot de volgende levering. Als dat bij Picnic niet kan lijkt me dat wel minder fijn..

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 21:51

Nadir schreef:
Je kunt je bestelling wel tot 22:00 annuleren, maar niet meer wijzigen idd. Ik wacht altijd tot de avond voor bezorging tot ik definitief bestel, dan vergeet ik iig niets.

Oh kun je zo kort van tevoren nog bestellen ja? Loop je dan niet het risico dat er geen plek meer is of zoiets? Bij Stockon heb ik nu zeg maar een vaste bezorgdag, ik kan tot 24 uur vooraf annuleren maar dus ook wijzigen wat ik wil hebben. Maar wil ik een keer op een andere dag, dan kan dat best, maar alleen als er nog plek is op die dag.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 22:13

Oh dat is wel beter geregeld dan Nadir!! Wel fijn als je zo kort van tevoren kunt bedenken dat je morgen boodschappen wil. Aangezien ik heel onregelmatig thuis ben en plannen van dingen hier nou niet bepaald goed komt zou die flexibiliteit mij wel aanstaan! Hoop dat ze snel gaan bedenken dat ze ook hier komen bezorgen :j

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 17:59

Ik word vooral jaloers van al die goede ervaringen hier haha. Moet wel zeggen dat Stockon nu flink uitbreid , wat wel scheelt, hebben nu ook vleeswaren enzo dus begint al aantrekkelijker te worden als volledige boodschappenservice. Toch zou ik ook heel graag Picnic willen uitproberen. Jammer dat als ze niet bij jou leveren je ook niet eens leuk die webshop van ze door kan snuffelen, ben zo nieuwsgierig -O-

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 18:07

Maanlicht schreef:
Alwiene schreef:
Ik word vooral jaloers van al die goede ervaringen hier haha. Moet wel zeggen dat Stockon nu flink uitbreid , wat wel scheelt, hebben nu ook vleeswaren enzo dus begint al aantrekkelijker te worden als volledige boodschappenservice. Toch zou ik ook heel graag Picnic willen uitproberen. Jammer dat als ze niet bij jou leveren je ook niet eens leuk die webshop van ze door kan snuffelen, ben zo nieuwsgierig -O-

Ik wil je wel wat screenshots sturen van wat ze hebben hoor :)

Wat een lief aanbod, maar dat lijkt me niet echt haalbaar of het assortiment moet heel veel kleiner zijn dan ik me nu voorstel. Maar zou het sowieso leuk vinden om eens te zien hoe het eruit ziet qua menu en producten enzo :j

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie