Picnic boodschappenbezorgdienst, ervaringen?

Moderators: Duhelo, Muiz, Essie73, Ods, MirandaT

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 23:47

Hier niets dan lof over Picnic. Ik heb een tijd moeten wachten (2 maanden geloof ik), maar ik kreeg voor het wachten een pak Oreo’s en een pak stroopwafels gratis bij mijn eerste bestelling. Het bestellen gaat lekker vlot, de app werkt heel fijn en onthoudt je vaste boodschappen. De bezorgers zijn super vriendelijk, als er iets niet in orde is met een product kun je dit melden en krijg je de volgende bestelling het product gratis opnieuw. Ik had een keer tomaatjes die al helemaal zacht waren en een keer rijstwafels die meer kruim dan wafel waren. Dat is netjes opgelost.

Het assortiment is best uitgebreid en als je iets mist kun je dat aangeven in de app en bij genoeg interesse voegen ze dat product toe aan het assortiment.

En afgelopen week weer een mailtje dat ik een gratis product mag uitzoeken!

Afbeelding

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 19:03

Alwiene schreef:
Ik word vooral jaloers van al die goede ervaringen hier haha. Moet wel zeggen dat Stockon nu flink uitbreid , wat wel scheelt, hebben nu ook vleeswaren enzo dus begint al aantrekkelijker te worden als volledige boodschappenservice. Toch zou ik ook heel graag Picnic willen uitproberen. Jammer dat als ze niet bij jou leveren je ook niet eens leuk die webshop van ze door kan snuffelen, ben zo nieuwsgierig -O-

Ik wil je wel wat screenshots sturen van wat ze hebben hoor :)

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 16:36

Alwiene schreef:
Wat een lief aanbod, maar dat lijkt me niet echt haalbaar of het assortiment moet heel veel kleiner zijn dan ik me nu voorstel. Maar zou het sowieso leuk vinden om eens te zien hoe het eruit ziet qua menu en producten enzo :j

Geen moeite hoor, ik stuur je wel even een berichtje straks.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie