Picnic boodschappenbezorgdienst, ervaringen?

Moderators: Muiz, Ods, MirandaT, Essie73, Duhelo

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 12:49

Ja, hier een super tevreden gebruiker! Tegenwoordig komen ze zelfs op zondag.
Ik heb pas 1 of 2 keer gehad dat een blok vol was en laat al een tijd boodschappen komen via Picnic.

Als B-merk/huismerk hebben ze Perfect en Gwoon.

Dropneus95 schreef:
Dat is vreemd. Wij moeten alles tot de deur bezorgen. Ja wij moeten ook 4 hoog, zonder lift, de hele zware boodschappen naar boven brengen. Altijd blij met klanten die dan de boodschappen 2x in de week bestellen zodat het minder zwaar is

Ik ga verhuizen naar een appartement zonder lift en heb het nagevraagd, maar ze komen het dus gewoon boven brengen.

Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan.
P. Langkous

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 13:03

Groente en fruit is er erg goed btw, vele malen beter dan bij AH (hoewel dat niet zo moeilijk is...).

Dat van de arbeidsomstandigheden vind ik een lastige. Natuurlijk moet het werk veilig zijn etc, maar (wat salaris betreft) het is nou eenmaal werk waar je geen opleiding voor nodig hebt en wat iedereen kan. Helaas verdien je dan nooit the top of the bill.

P. Langkous

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 19:28

Nadir schreef:
Nadir schreef:
Je kunt je bestelling wel tot 22:00 annuleren, maar niet meer wijzigen idd. Ik wacht altijd tot de avond voor bezorging tot ik definitief bestel, dan vergeet ik iig niets.

Correctie: ik heb net besteld voor morgen en krijg nu voor het eerst de melding dat ik tot vanavond 22:00 nog producten kan toevoegen!

Oh, dat is denk ik nieuw?
Vandaag hebben ze bij mij bezorgd en ik had dat gisteren niet.

P. Langkous

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie