liespower94 schreef:Amira_ schreef:Heb je de courgettebrood zelf gemaakt? Zoja, heb je een recept?
Jaaa zelf gemaakt en het is zo lekker
https://www.ingeverhoek.nl/hartig-vegan-courgettebrood/
Oeh thanks! Ga m morgen gelijk maken
Moderators: xingridx, Essie73, Muiz, NadjaNadja, Firelight
liespower94 schreef:Amira_ schreef:Heb je de courgettebrood zelf gemaakt? Zoja, heb je een recept?
Jaaa zelf gemaakt en het is zo lekker
https://www.ingeverhoek.nl/hartig-vegan-courgettebrood/
Picassox schreef:@Amira: nou niet echt mee bezig maar vind het wel heel interessant. Ik probeer tegenwoordig tussen 10.00 uur en 19.00 uur te eten. Veel later dan 10.00 uur lukt me echt niet en het komt nog wel eens voor dat ik toch om 08.00 uur of eerder al ontbijt. Ik ben echt een ochtendmens en actief 's ochtends, dus vind het heel vervelend om m'n ontbijt uit te stellen. 's Avonds niet eten vind ik dan weer geen probleem.
Hoe ervaar je het? Merk je al veel voordelen?
Matheno schreef:Ik zie bij veel mensen echt exacte porties staan.
Wegen jullie alles?
Ben eigenlijk ook wel benieuwd of iedereen die post wil afvallen, stabiel blijven of aankomen.
O: 2 speltdesem boterham met gebakken ei en filet americain (beste combi ever!)
L: 2 bruine boterhammen met kipfilet en 1 wit bolletje met 3 mini gehaktballen en satésaus
T: Mandarijntje
A: Flink bord spaghetti
Mijny schreef:Matheno schreef:Ik zie bij veel mensen echt exacte porties staan.
Wegen jullie alles?
Ben eigenlijk ook wel benieuwd of iedereen die post wil afvallen, stabiel blijven of aankomen.
Ik houd mijn macro's bij, dus ik weeg inderdaad alles af. Ik probeer nu een klein beetje af te vallen
En cool van dat IF, Picasso! Ik ga dat binnenkort denk ik ook maar eens proberen! Ben alleen bang dat het niet lukt om mijn ontbijt 'over te slaan', maar 12u lijkt me wel een geschikt tijdstip om te beginnen :/
T: 2 plakjes zelfgebakken proteïne bananenbrood
O: 40g havermout, 10g lijnzaad, 250ml ongezoete amandelmelk, 1tl vanille aroma, 50g bosvruchten, 1 banaan en 1el 100% pindakaas
L: 50g zuurdesem knäckebröd met 100g hüttenkäse, 20g 25+ kaas, wat tomaatjes en plakjes komkommer en 1 gekookt ei
A: 75g volkoren penne met een restje pastasaus (tomatensaus met ui, knoflook, spinazie, paprika, courgette en champignons), 75g vegetarische gehaktballetjes en 2el edelgistvlokken
D: water, koffie, thee, 1 preworkout shake (water, 5g BCAA en 1 schepje preworkout poeder) en een proteïne shake (1 schepje proteïne poeder en water)
B: 1,5 uur KT (onderlichaam)
Venthe schreef:Gisteren kwamen er onverwachts vrienden eten. Dus avondeten van gisteren naar vandaag geschoven en gisteren vegetarische mexicaanse kapsalon gemaakt (zoete aardappelfriet uit de oven, met zwarte bonen, mais en cheddar en een tomatensalsa en zelfgemaakte guacamole)
Planning vandaag
O: banaan-ei pannekoekjes (1 banaan, 1 ei, 3 el havermout, 1 el gebroken lijnzaad en kaneel) met wat aardbeien/blauwe bessen/frambozen + 2 kopjes koffie
L: 1 speltbth met 30+ kaas en een gekookt ei, 1 speltbth met pindakaas + glas rivella
A: gnocchi ovenschotel met kipdijfilet, kastanje champignons, cherrytomaten, paturain en kaas
T: schaaltje vla met yoghurt
T2: 1 tiny tony
B: 1 paard gereden, 1,5 uur baantraining en huis schoonmaken
Mijny schreef:Gisteren was niet de beste dag qua eten (gelet op de avond), maar ik ben trots op mezelf dat ik ervan heb kunnen genieten zonder schuldgevoelens en gestopt ben met eten toen ik vol zat![]()
O: drie spelt-volkoren crackers met zelfgemaakte hummus
L: salade van een half kopje linzen, 2 tomaten, wat komkommer, 2 augurkjes, 1 wortel, 1 stengel bleekselderij, wat eikenbladsla, 1el zonnebloempitten en een dressing op basis van hummus en edelgistvlokken
T: 1 kopje amandelmelk, 1 schepje proteïne poeder, 1 banaan en 100g aardbeien
A: 3/4 vegan NY pizza met groente
T: 1 vegan Magnum
B: 's avonds nog een stukje gaan wandelen om mijn stappendoel te halen (uiteindelijk had ik nog 12.000)
Gebruikers op dit forum: mauw en 36 bezoekers