Aah Vente, knuffel. Voor positiever gaan denken: het helpt mij heel erg om elke dag 2 positieve/leuke dingen van die dag op te schrijven (in mijn geval typen, maar je snapt wat ik bedoel
. Vaak gaan er ook heus dingen goed op een dag, maar (zeker in stressvolle periodes) zijn wij mensen geneigd om meer aan alles wat niet goed gaat te denken. Door elke dag tastbaar te maken wat wel goed gaat, word je een soort van verplicht gesteld om ook de goede dingen van een dag te belichten. Op het begin voelde het ontzettend onwennig om dit te doen, maar na een tijdje merkte ik dat het belichten van de goede dingen steeds automatischer ging en mijn mindset dus veranderde. Het werkt vast niet voor iedereen, maar ik denk dat het het proberen waard is. En: zou die honger ook niet gewoon door een energietekort kunnen komen? Dat is moeilijk om te beoordelen vanaf een schermpje, maar het lijkt niet erg veel als je bekijkt hoe je beweegt.
Thanks voor de tussendoortjes trouwens! 
Mijn lijstje:
O: volle yoghurt met een banaan en Cruesli
T: pakje time-out chocoladebiscuits en een kop koffie met volle melk
L: een stuk Turks brood met kaas, een stukje Turks brood met boter en pure hagelslag, een sesamcracker met kipfilet en een sesamcracker met appelstroop
T: stuk komkommer en een stukje rode puntpaprika
T: Prince chocoladebiscuit
A: rode kool met aardappels en een zigeunerschnitzel
T: halve bak Optimel vanillekwark met rood fruit en Cruesli (verlaat toetje, ik vind de kwark overigens geen aanrader haha)
T: Prince chocoladebiscuit
B: een heel fris paard rijden en stalklusjes (‘s ochtends, ‘s middags en ‘s avonds)
+ water en thee
Uhm, chocoladebiscuiterig... :’)