Hellofresh

Moderators: MirandaT, Duhelo, Muiz, Essie73, NadjaNadja, Ods

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

madeliefw

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 16:52

Ik heb van tinkert-tje heel lief een gratis doos gekregen. Het wordt morgen bezorgd! Ik ben heel benieuwd naar de gerechten. Ik heb de salade met tonijn, kapsalon met kipgyros, zomerse gnocchi en Aziatische noedels gekozen. Heel benieuwd. Zelf lusten wij alles, maar dochter is wat moeilijker maar ze is ook pas drie.

[o]

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 17:42

Oh die ga ik missen. Die wordt hier dit weekend gegeten als ik weg ben. Gisteren de salade met tonijn gehad en vandaag de Aziatische noedels. Allebei erg lekker en ik vind de hoeveelheid echt heel veel. Hadden voor 3 personen besteld en ga hem nu voor volgende week aanpassen voor 2 personen. Onze peuter eet toch niet zoveel.

[o]

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 12:17

Ik vind het tot nu toe allemaal lekker wat we gehad hebben. Dochter eet ook alles. En twee maaltijden is genoeg voor ons en een kleine portie voor haar. Maar goed, ik heb nu ook een gratis box weg te geven voor nieuwe leden. Als iemand wil kan ze mij pb-en met emailadres. Wie het eerste komt etc.

Edit: ze zijn alledrie vergeven inmiddels!

[o]

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 21:16

Doos teruggeven? Kan dat?

[o]

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 22:56

Nouja de eerste vier liggen al bij het oud papier maar zal eens kijken of ik de komende kan recyclen.

Overigens nog steeds tevreden. Is ook langer houdbaar vaak dan de 3 of 5 dagen die ze zeggen. Goed te eten door peuters en ruim voldoende steeds. Enige is dat het soms best veel snijwerk is en oventijd. En de bezorgtijden zo wisselen binnen het tijdstip dat ik gekozen heb. Zo vallen ze altijd wel binnen alle tijdstippen denk ik dan.

[o]

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 19:57

Ik heb ook 3 gratis boxen te versturen. Voor de eerste drie. Pb ook je emailadres!

Overigens nog steeds tevreden hier met de box. Veel meer afwisseling in ons eten, en niet Zo vaak boodschappen doen. Nadeel is best veel snijwerk en oven voorverwarmen enzo. Kost soms best wat tijd.

[o]

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 08:53

Ik heb helaas geen boxen meer om weg te geven. Wel met 25 euro korting maar dat heeft iedereen geloof ik.

[o]

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 20:17

Jullie de kip er ook gewoon in stukjes doorheen gedaan? Hier ook. Vond het erg lekker en hier belangrijk, dochter ook.

Ratjelover ik heb geen ervaring met opzeggen. Iemand anders hier wel?

[o]

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 19:00

Ik heb ook weer boxen weg te geven of met 25 euro korting. Hoe vaak kan je die boxen wel niet weggeven? Iedere twee weken ofzo?

Overigens kan ik zien wie de box wel en wie niet besteld heeft en wel de gratis box heeft gehad.

Ik kreeg trouwens een mail van hellofresh dat ik als verrassing op de volgende box 50% korting zou krijgen en daarvoor moest ik op een link klikken. Dat heb ik gedaan en kwam wel in mijn hellofresh app maar daar hield het ook op. En heb dus niet de 50% korting gehad. Iemand een idee hoe je die korting moet verzilveren? Heb hellofresh ook gemaild.

[o]

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 17:11

Majabeestje ik kan nog een gratis box weggeven, dus ik weet niet hoe ver je nu bent in het bestelproces? Kan alleen voor nieuwe leden.

[o]

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 22:11

Kan je eigenlijk geen toetjes meer toevoegen of wel? Ik zie het nergens meer staan.

Van mij mogen er wel meer keuzes in met snel klaar gerechten voor hele gezin (met kinderen). Ik merk dat ik vaak nog te lang bezig ben met koken. Alles moet gesneden worden. Deze week een superlekker gerecht gehad met noodles met pindasaus en kerrie-ei. Echt heerlijk. Maar moest eerst alle bonen doppen en vervolgens in reepjes van 0.5 cm snijden volgens recept. Daar ben je een half uur mee bezig. Af en toe denk ik, kan hier niet gewoon een zak voorgesneden groente voor in de plaats.

[o]

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 06:57

Misschien dat ik dat ook eens ga proberen.

[o]

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie