Hellofresh

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Ods, MirandaT, Duhelo, Muiz

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-19 19:03

linoleum schreef:
Jolien87 schreef:
Ik zou het direct na ontvangst van de box doen. Woensdag of donderdag is namelijk de deadline om je voorkeuren voor de volgende week door te geven dus als je, je voor die tijd niet afmeldt zit je er nog een week langer aan vast.

Let op, je deadline is afhankelijk van je bezorgdag! Ik heb dinsdagavond als bezorgdag en kan vandaag nog wijzigen voor komende dinsdag.

Hm, onze bezorgdag is maandag en ik geloof dat wij uiterlijk op donderdag kunnen wijzigen/pauzeren.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-19 19:35

Klopt. Maar er zijn ook genoeg maaltijden zonder broccoli om uit te kiezen. Broccoli is ook niet bepaald mijn lievelings.

Ook zijn ze erg fan van groentebouillon en orzo.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-19 11:13

Pascalle90 schreef:
Vorige week voor het eerst een box gehad en was blij verrast. Gister de burger met portebellos gemaakt en ik ben helemaal om! Dit had ik echt nooit zelf bedacht en het was super lekker. Deze week onverwachts 5 avonden niet thuis dus nu wel een beetje een probleem met het opmaken van de volgende 2 recepten...

Ik heb laatst 2 recepten op de weggeefhoek gezet.

Jolien87

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-19 23:40

Ja, wij waren er ook al wel vrij snel achter dat de bereidingstijden met een flinke korrel zout genomen moeten worden.