Hellofresh

Moderators: Ods, NadjaNadja, MirandaT, Duhelo, Muiz, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 17:30

Wij willen hello fresh ook gaan proberen.
Nou heb ik gekozen voor een box (familiebox, 3x per voor voor 3 personen (moet genoeg zijn met 2 volwassenen en 2 kinderen?).
Maar ik kan geen eten kiezen, word direct doorgestuurd naar betalen?

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 00:51

Inmiddels de tweede week hello fresh. Bevalt heel goed! We doen 3 boxen per week.
Er was maar 1 maaltijd die niet super was (spinazie stamppot met zongedroogde tomaatjes en houlimi).
Maar verder, top!

Verheug me nu al op volgende week.

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 23:58

madeliefw schreef:
Kan je eigenlijk geen toetjes meer toevoegen of wel? Ik zie het nergens meer staan.

Van mij mogen er wel meer keuzes in met snel klaar gerechten voor hele gezin (met kinderen). Ik merk dat ik vaak nog te lang bezig ben met koken. Alles moet gesneden worden. Deze week een superlekker gerecht gehad met noodles met pindasaus en kerrie-ei. Echt heerlijk. Maar moest eerst alle bonen doppen en vervolgens in reepjes van 0.5 cm snijden volgens recept. Daar ben je een half uur mee bezig. Af en toe denk ik, kan hier niet gewoon een zak voorgesneden groente voor in de plaats.

Dat heb ik precies aangegeven als verbeterpunt, meer makkelijke maaltijden ook geschikt voor kinderen. Idd het snijwerk vraagt nogal wat tijd..

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 21:07

Vandaag spinaziestamppot met schelvis in ontbijtspek. Dikke prima!
Verder staat er deze week tomaat/paprikasoep met parelcouscous en een of andere curry van zoete aardappel en een spiegelei op het menu.

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 19:01

Deze ook!

Afbeelding

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 21:14

Bourgondische maaltijd niet maar net de kipworstjes met pesto aardappeltjes en salade gehad. Erg lekker!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie