Airfryer, wat doe jij ermee?

Moderators: Ods, NadjaNadja, Duhelo, Muiz, MirandaT, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 19:07

Het topic ligt wat stil, maar hier zullen de meeste ervaringsdeskundigen zitten :D

Mijn vriend heeft zojuist enthousiast de airfryer uitgepakt, zijn maaltijd erin gelegd, handmatig de temperatuur en tijd ingesteld en toen..... niet zo heel veel.
Hij slaat aan, je hoort de ventilator (denk ik), maar deze stopt al snel weer en er lijkt niets meer te gebeuren terwijl de tijd wel door loopt. Je voelt dat het eten wel wat verwarmd is, maar met de kip lijkt niet veel te gebeuren.
Hij is bang dat hij uiteindelijk zonder zijn maaltijd naar bed moet :+ Is dit normaal, is hij te ongeduldig of zien we iets over het hoofd?

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 19:34

Voorverwarmen als aparte functie of meer geduld hebben dat de airfryer pas later aan het werk gaat?

De handleiding heeft hij erbij gehad, die is erg summier en benoemd niet het voorverwarmen. Mandje erin, instellen en wachten. Airfryer XXL.

Geryon, de air fryer lijkt na een halve minuut gewoon af te slaan, het is dan stil.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 19:54

Philips XXL inderdaad

Geen piepjes gehoord.

Grit

Re: Airfryer, wat doe jij ermee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 22:08

Bedankt voor jullie tips!
Helaas was het avontuur kort maar krachtig. De kipfilet weer in de pan en de airfryer in de retourdoos.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 22:14

Nope en hij is klaar mee, ze moeten met een goed verhaal komen wil hij het een tweede kans te geven. Honger is niet bevorderlijk voor het humeur :')

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 06:02

Mijn vriend heeft zich toch laten overhalen een nieuwe te proberen, deze was dinsdag binnen en......
hij is blij :D
Werkt goed, hij zet zijn eten erin, gaat de hond uitlaten en 'ping' het eten is klaar.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie