Eieren laten stollen in pan zonder deksel

Moderators: Duhelo, Essie73, Muiz, Ods, NadjaNadja, MirandaT

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 16:21

Wist je dat je het ook gewoon kunt proberen en dan kijken wat er gebeurt?

Mensen lijken wel steeds hulpelozer te worden tegenwoordig. Kunnen niks meer zelf bedenken, altijd maar handje vasthouden zelfs bij de simpelste dingen. Het is een EI, je gaat er niet dood aan als die niet helemaal gekookt is. Probeer het gewoon en dan heb je je antwoord. *rant over*

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 17:41

Balenciaga schreef:
Ik heb gegoogled hoor, maar kon niets vinden. ;)

Heb niet heel veel zin om een recept te verzieken met halfgare eieren en vervolgens aan de schijt te gaan, dankjewel

Aan de bokkers met tips: bedankt! Het is prima gelukt en erg lekker :j

Je gaat echt niet aan de schijt van halfgare eieren hoor, in zoveel culturen en gerechten gaan rauwe eieren door recepten heen. (tenzij je iets medisch hebt uiteraard)

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 07:44

Danique_G schreef:
topsylover schreef:
Wist je dat je het ook gewoon kunt proberen en dan kijken wat er gebeurt?

Mensen lijken wel steeds hulpelozer te worden tegenwoordig. Kunnen niks meer zelf bedenken, altijd maar handje vasthouden zelfs bij de simpelste dingen. Het is een EI, je gaat er niet dood aan als die niet helemaal gekookt is. Probeer het gewoon en dan heb je je antwoord. *rant over*

Was het vroeg vanochtend?
Spoiler:
Stiekem ben je wel mijn spirit animal

Ik liep al heel lang met deze frustratie op mijn schouders en dit leek me het uitstekende moment om het even op tafel te gooien. :+ :+

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie