Airfryer, wat doe jij ermee?

Moderators: MirandaT, Duhelo, Essie73, Muiz, Ods

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Geryon

Re: Airfryer, wat doe jij ermee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 18:29

Oh een topic naar m'n hart! Ik gebruik onze airfryer bijna iedere dag.

Bij mij (philips) blijf je het geluid horen die je krijgt als je hem aan zet. Maar dat is wellicht bij andere merken niet zo! Het duurt ook wel even voor je echt een bruin korstje ziet hoor.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 21:19

_O-

Het klinkt alsof hij niet werkt. Ik ben wel verknocht aan m'n airfryer hoor! :D Ik kreeg laatst een hartverzakking toen ik dacht dat hij stuk was. Gelukkig bleek de stroom gewoon uit gevallen. :+

Ik heb overigens nog een hele goeie schoonmaak tip voor het mandje. Nachtje in een vuilniszak met een paar scheuten ammonia erin. Volgende dag in de vaatwasser en alle ingebrande vlekken zijn eruit :D

Nog een tip: aluminiumfolie goed plat op de bodem van de bak leggen, helpt tegen rook.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 22:54

Philips heeft een app voor allemaal recepten uit de airfryer. Bij mijn airfryer kreeg ik ook een boekje mee met recepten.

Je kunt op internet zoeken naar de airfryer tijd van bedenk maar iets en dan krijg je sites met alles wat erin kan en hoe lang het erin moet.

Alles wat je in de oven kunt maken kan ook in de airfryer. In de airfryer kan daarbij ook nog meer.

Alle soorten vlees. Groenten die je in de oven doet of grilt. Afbak broodjes.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie