Moderators: MirandaT, Duhelo, Essie73, Muiz, Ods, NadjaNadja
ChantalSmook schreef:Hier ook wat veranderd! Ik ben zwanger en dat merk ik echt in mijn eet smaak. Alles van groente rijst kipfilet maakt me misselijk bij het ideewisselt echt per dag met behoeftes dus vooruit plannen lukt mij niet haha. Veel dingen die ik echt lekker vind mag ik ook niet meer haha.
Mijn belangrijkste zorg is dat ik überhaupt een beetje blijf eten. Niet altijd even gezond gegeten. Minder gezondere keuzes smaken vaak wel weer prima en fruit vind ik nu heel erg lekker.
O: 50 gr havermout melk rozijn
L: bb met pindakaas en boter en bb 2 eieren
T: verse sinaasappelsap
A: pizza met dunne bodem van de bbq met ananas ham en ui
T: 2 dunne kinderwaterijsje en misschien nog een perzik
Picassox schreef:O: smoothiebowl van blauwe bes, banaan en eiwitpoeder met granola, pompoenpitten en granaatappelpitjes erboven op
T: een Nakd reepje
M: 1 hard bolletje met hummus en gegrilde groenten + een kom tomatensoep
A: kom zelfgemaakte groentensoep met vega groentenballetjes en een hard broodje om erin te dopen
B: 40 minuten krachttraining, was alleen armen en buik want benen kunnen niet: afgelopen weekend een hardloopweekend gehad en 3 dagen achter elkaar training gehad dus he-le-maal leeg nu
Picassox schreef:Vandaag de planning:
O: één hele mango + 150 gram Alpro Go On + 32 gram gemengde rauwe noten
T: kop koffie met havermelk
M: halve gegrilde courgette, 1,5 gegrilde paprika (groen en geel), halve komkommer + 1 boterham met 100% pindakaas
A: kleine portie zilvervliesrijst + zelfgemaakte kip-kerrie schotel (vegan met vegan kipstuckjes en zelfgemaakte saus) en sugarsnaps
B: 45 minuten krachttraining (armen + buik), rest van de dag vooral zittend werken, wellicht vanavond nog kleine wandeling
s1993 schreef:Ik ben ook wel benieuwd naar t dadel koffiebrood! Zelf even niet gepost omdat ik niet fit was, maar gaat nu weer een stuk beter gelukkig
Vandaag:
O: 3 vk boterhammen appelstroop, havermout met yoghurt amandelmelk, kaneel en muesli
T: 2 nectarines, appel, kleine peer
L: Gnocchi met paddestoelen, bakje tomaatjes
T: Sinaasappel, kom soep
A: Barbecue: 4 plakjes halloumi, aantal blokjes zalm, 1.5 garnalenspies, gemarineerde courgette&paprika, salade (komkommer/tomaat/sla/paprika/augurk), paar stukjes stokbrood met kruidenboter of aioli
B: 2.5 uur fietsen met speedpedelec, 2 paarden gereden (zonder zadel)
Gebruikers op dit forum: _Nadia_, Googlebot en 32 bezoekers