Wat heb jij vandaag gegeten, deel V

Moderators: MirandaT, Duhelo, Essie73, Muiz, Ods, NadjaNadja

Mijny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 18:49

Rauwkostdagje vandaag met veel tussendoortjes omdat ik vier uur tentamen had :')

O: 2 sneetjes wit toastbrood (gelukkig bijna op) met 5g vegan boter, 40g 30+ kaas en 1 gekookt ei
T: proteïne shake (35g vegan proteïnepoeder en water)
L: zelfgemaakte hummus (115g kikkererwten, 1/2el olijfolie, 1/2 eetlepel tahini en wat citroensap) met 200g wortel en 150g selderij
T1: 1 Barebells reep
T2: 1 banaan
T3: 100g druiven en 10g Lindt 85% chocolade
A: 30g zuurdesem knäckebröd (echt zo lekker :9) met 50g hüttenkäse en een salade van 250g wortel, 150g komkommer, 100g cherry tomaatjes, 150 selderij en 200g hüttenkäse

B: 1 uurtje KT (upper body)

Life flows on within you and without you ☮
Nash <3

Mijny

Re: Wat heb jij vandaag gegeten, deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 10:10

Planning vandaag:

O: 50g zuurdesem knäckebröd met 5g vegan boter en 40g 25+ kaas
T: proteïne shake (35g proteïnepoeder en 250ml ongezoete amandelmelk)
L: 2 sneetjes witbrood met 1 spiegelei en 75g vega worstjes met curry en sriracha
T: 150g magere kwark kokos-framboos
A: 80g zuurdesem knäckebröd met 250g hüttenkäse, 250g wortels, 150g selderij, 150g komkommer en 100g cherry tomaatjes

B: 2 uur KT (onderlichaam)

Nash <3

Mijny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 15:13

Matheno schreef:
Ik zie bij veel mensen echt exacte porties staan.
Wegen jullie alles?
Ben eigenlijk ook wel benieuwd of iedereen die post wil afvallen, stabiel blijven of aankomen.

Ik houd mijn macro's bij, dus ik weeg inderdaad alles af. Ik probeer nu een klein beetje af te vallen :)

En cool van dat IF, Picasso! Ik ga dat binnenkort denk ik ook maar eens proberen! Ben alleen bang dat het niet lukt om mijn ontbijt 'over te slaan', maar 12u lijkt me wel een geschikt tijdstip om te beginnen :/

T: 2 plakjes zelfgebakken proteïne bananenbrood
O: 40g havermout, 10g lijnzaad, 250ml ongezoete amandelmelk, 1tl vanille aroma, 50g bosvruchten, 1 banaan en 1el 100% pindakaas
L: 50g zuurdesem knäckebröd met 100g hüttenkäse, 20g 25+ kaas, wat tomaatjes en plakjes komkommer en 1 gekookt ei
A: 75g volkoren penne met een restje pastasaus (tomatensaus met ui, knoflook, spinazie, paprika, courgette en champignons), 75g vegetarische gehaktballetjes en 2el edelgistvlokken

D: water, koffie, thee, 1 preworkout shake (water, 5g BCAA en 1 schepje preworkout poeder) en een proteïne shake (1 schepje proteïne poeder en water)
B: 1,5 uur KT (onderlichaam)

Nash <3

Mijny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 17:23

Amira_ schreef:
Je slaat in principe je ontbijt ook niet over he! Neemt t alleen later. Ik dacht ook echt dat het niks voor mij was, want ontbijt is echt mn favoriete maaltijd. Maar het is echt heel goed vol te houden. Drink wel vanaf dat ik wakker ben tot mijn ontbijt, rond 13:00, 1-1,5 liter water. Zonder veel water is t voor mij niet vol te houden haha. Op dagen dat ik simpelweg niet kan IF is t wel lastig om ‘s ochtends vroeg weer te eten

Fijn dat het zo goed vol te houden is, Amira. Ik denk dat veel drinken inderdaad ook wel kan helpen :) Waarom ik het nog niet geprobeerd heb is omdat ik altijd rond 6.00 uur op sta en ik dan na mijn ontbijt vijf keer per week naar de sportschool ga. Ik weet niet echt goed hoe ik dat dan met IF moet doen zonder mijn routine om te gooien :/

Nash <3

Mijny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 19:13

Bedankt voor de uitleg, Picasso! Ik ga er eens me aan de slag, kan geen kwaad om het te proberen! :) Vanaf morgen ook weer in het gareel. Dit was echt geen top week qua eten :')

O: 50g zuurdesem knäckebröd met 5g vegan boter en 50g 25+ kaas
L: 1 klein croissantje, 2 sneetjes brood met een dun laagje boter, 1 plakje kaas, 1 plakje brie, een klein beetje havermout, 2 zelfgemaakte wafels met aardbeienjam en een klein beetje slagroom, wat aardbeien en rauwkost en 1 gekookt ei
T: handje noten en rozijnen en 20g 85% chocolade
A: 65g babyspinazie met 200g hüttenkase, 175g zoete puntpaprika, 15g pompoenpitten, komkommer, 100g cherry tomaatjes en 2el appelcider azijn
T: 2 kiwi's en 1 proteïne shake (250ml ongezoete amandelmelk en 1 schepje proteïnepoeder)

D: water, koffie (1 kopje met met melk), thee, 1 glas sinaasappelsap en 1 gember shot
B: zo nog naar de sportschool om mijn bovenlichaam te trainen (1-1,5 uur) + 10.000+ stappen

Nash <3

Mijny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 10:37

Gisteren niet om 20u gestopt met eten, maar vandaag lukt het ontbijt uit stellen tot 12u in ieder geval wel goed. Ik denk dat ik IF wel kan volhouden :)

O: 250ml ongezoete amandelmelk, 40g havermout, 100g diepvriesfruit, 1/2 banaan en 1el pindakaas
T: 1 Barebells reep
L: 50g knäckebrod met 25g 25+ kaas, 125g hüttenkäse en 100g cherry tomaatjes
T: proteïne shake van 250ml ongezoete amandelmelk en 1 schepje proteïne poeder
A: 75g zilvervliesrijst met een saus van tomatenblokjes, kokosmelk, banaan, mango en tofu

B: rust dag, ga straks nog een klein uurtje wandelen

Nash <3

Mijny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 12:08

Smakelijk Picasso en Venthe :)

O: 250ml ongezoete amandelmelk, 40g havermout, 1 ei, 1/2 banaan, 100g bosvruchten en 1el pindakaas
T: proteïne shake (250ml ongezoete amandelmelk en 1 schepje proteïne poeder) en 1 kiwi
L: 50g knäckebröd met een omelet (1 ei en 2 eierdooiers gebakken in 1el olijfolie), 1 vega worstje en curry en sriracha
T: 250g proteïne chocolade pudding
A: couscous met rode ui, boontjes, bloemkool en kikkererwten

B: 1 uur en 50 minuten krachttraining (onderlichaam)

Nash <3

Mijny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 09:35

Oeh, klinkt echt lekker die soep, Picasso! :)

O: 250ml ongezoete amandelmelk, 40g havermout, 100g bosvruchten, 1 ei en 1 eiwit met een proteïne shake (1 schepje vegan proteïne poeder en water)
T: 250g proteïne chocolade pudding en 1 kiwi
L: 1 stuk kladdkaka met frambozen en slagroom (weet nog niet of ik voor de drop versie of de vegan versie met kokosroom ga, in ieder geval heel veel zin in :9 )
T: 1 proteïne shake (1 schepje vegan proteïne poeder en water)
A: couscous met rode ui, boontjes, bloemkool en kikkererwten

B: 1 uur krachttraining (bovenlichaam) en 15 minuten HIIT buikspieren

Nash <3

Mijny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 13:16

O: 250ml amandelmelk, 40g havermout, 1el pindakaas en 1 appel uit de oven met 1/4el kokosolie en 1/2el vanillesuiker en veel kaneel en een proteïne shake (1 schepje proteïne poeder en water)
L: 250g magere kwark vanille met 100g bosvruchten en 10g 85% chocolade
T: stuk pizza met bieten en feta
A: hartige pannenkoeken met spinazie, champignons, paprika, tomaatjes en aubergine

B: 1 uur en 10 minuten krachttraining (onderlichaam)

Nash <3

Mijny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 13:04

Picassox schreef:
Oh en Mijny, nog bedankt voor je eet-smakelijk-wensen en compliment op m'n soep. Die was echt heel lekker! Als je zoekt op spinazie-doperwt-munt soep op google, dan heb ik de eerste hit gepakt en die geveganized. Was echt een aanrader. Had als garnering wat pompoenpitjes en rauwe bleekselderij gedaan. Trouwens, nog even een compliment voor jouw eetlijstjes :) Mooi om te zien, overwegend plantaardig en veel groenten/fruit en veel sporten. Precies zoals ik ook zou willen eten! Een inspiratie dus!

Bedankt voor je reactie! Ik zal het recept binnenkort eens maken (uiteraard ook geveganized), ook de garnering klinkt erg lekker. En wat een lief compliment! <3 Het grappige is dat jouw lijstjes juist een inspiratie zijn voor mij. Jouw eten is altijd zo creatief en gezond. Ik heb het idee dat ik eigenlijk altijd hetzelfde weg werk :')

Intermittent fasting werkt trouwens heel goed, bedankt dat jullie me gemotiveerd hebben! Ik had alleen gisteren tijdens het sporten het even wat zwaar (lag denk ik ook wel aan mijn workout, was echt een kreng :=) maar het was te doen met wat langere periodes rust tussen de oefeningen door :) Gisteren nog een Barebells reep gegeten na het avondeten (wel nog in mijn eetperiode). Ik dacht dat ik het anders niet vol zou houden tot 12u vandaag.

O: havermout (250ml ongezoete amandelmelk, 50g havermout, 1el pindakaas, 1 appel uit de oven met 1/4el kokosolie en 1/2el vanillesuiker en veel kaneel) en een proteïne shake (1 schepje vegan proteïnepoeder en water)
T: 10g 85% Lindt chocolade
L: 2 rogge-zuurdesem boterhammen met hüttenkäse en 125g cherry tomaatjes
T: 250g magere vanille kwark met 100g bosvruchten
A: 2,5 hartige pannenkoek (gemaakt van half-half graham meel-bloem, ei, amandelmelk en een klein beetje 25+ kaas) met spinazie, champignons, paprika, tomaatjes en aubergine

B: ongeveer 1 uur krachttraining (bovenlichaam) en 15 minuten HIIT (crosstrainer)

Nash <3

Mijny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 12:04

O: havermout (40g haver, 250ml ongezoete amandelmelk en 1 ei) met 1el pindakaas en 1 gebakken appel (met 1/2el vanille suiker en 1/4el kokosolie)
T: proteïne shake (1 schepje vegan proteïne poeder en water)
L: 2,5 hartige pannenkoek (gemaakt van half-half graham meel-bloem, ei, amandelmelk en een klein beetje 25+ kaas) met spinazie, champignons, paprika, tomaatjes en aubergine
A: ga bij vrienden Eurovisie songfestival kijken en samen eten. Het zou vegan lasagne worden en als toetje chocolade bollen :9

B: 1 uur en 40 minuten krachttraining (onderlichaam)

Nash <3

Mijny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 17:26

Gisteren nog flink wat lasagne gegeten met 3,5 chocoladebol en een stuk blauwe bessen taart met vanille saus (oeps :') )

O: havermout (40g haver, 250ml ongezoete amandelmelk en 1 ei) met 1el pindakaas en 1 gebakken appel (met 1/2el vanille suiker en 1/4el kokosolie)
T: proteïne shake (1 schepje vegan proteïne poeder, 250ml ongezoete amandelmelk en 1 banaan)
L: broccoli-courgette soep (1/2 broccoli, 1/2 courgette, bouillon en ongezoete amandelmelk) met 2 geroosterde rogge-zuurdesem boterhammen met 30g geitenkaas
T: 250ml Oatly vanille ijs :9
A: salade van 35g gemengde sla, 1 zoete puntpaprika, 115g kikkererwten, 125g cherry tomaten, 250g hüttenkäse, 15g pompoenpitten en een dressing van 2el appelciderazijn

B: 1 uur en 10 minuten wandelen

Nash <3

Mijny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 12:44

ChantalSmook schreef:
Wauw 3.5 chocolade bol. Ik kan hartig veel te veel eten als ik wil maar zoet en slagroom maakt mij altijd wel snel misselijk haha.

Ik ben echt een gigantische zoetekauw :'). Gelukkig waren het de Zweedse chocoladebollen (chokladbollar, gemaakt met havervlokken, cacaopoeder, boter, suiker en kokosvlokken) en waren ze niet zo groot :P

Vandaag:

O: 40g havervlokken, 250ml ongezoete amandelmelk, 1 ei, 200g bosvruchten en 1el pindakaas
T: 1 Barebells reep
L: broccoli-courgette soep (1/2 broccoli, 1/2 courgette, bouillon en ongezoete amandelmelk) met 2 geroosterde rogge-zuurdesem boterhammen met 30g geitenkaas
T: 250ml Oatly vanille ijs
A: salade van 62g gemengde sla, 1 zoete puntpaprika, 115g kikkererwten, 62,5g cherry tomaten, 250g hüttenkäse, 15g pompoenpitten en een dressing van 2el appelciderazijn met 30g zuurdesem knäckebröd

B: 1 uur en 50 minuten krachttraining (onderlichaam)

Nash <3

Mijny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 12:59

Picassox schreef:
Ja, grappig he? Iedereen denkt zo het zijne van zijn lijstje, omdat je altijd zo eet. Maar het is juist leuk om elkaar te inspireren en ook complimenteren denk ik daarom! Jij sport ook altijd lekker veel: hoe combineer je dat met dagelijkse bezigheden en hoe doe je dat met 'rustdagen'? Ik hou 1,5 of 2 uur krachttraining dagelijks echt niet vol hoor :') Ik ga zo'n 3 tot 4 keer per week voor krachttraining.

En weer ontopic: m'n lijstje van vandaag is hetzelfde gebleven, wel nog 45 minuten krachttraining gedaan dus daarmee heel tevreden over vandaag! :)

Klopt, daarom vind ik het ook zo leuk om dit topic te volgen :)

Jep, ik ga vijf keer per week naar de sportschool nu (3 dagen onderlichaam, 2 dagen bovenlichaam + HIIT, maar voor de rest niet echt cardio). Dat heeft er ook mee te maken dat op dit moment mijn semester bijna afgelopen is en ik op het schrijven van mijn paper na geen verplichtingen heb. Als ik uni heb dan ga ik voordat ik les heb of meteen daarna en vaker ook wat korter. Ik wissel mijn onderlichaam en bovenlichaam dagen met elkaar af. Ik neem twee rustdagen per week maar niet op vaste dagen. Op rustdagen ga ik wel meestal een stuk wandelen zodat ik nog wat beweging heb.

Ik vind het vrij goed vol te houden. Ben ook begonnen met om de dag naar de sportschool en heb dat langzaam opgebouwd. Wat denk ik wel helpt is dat ik mijn spiergroepen goed opsplits (dus bijvoorbeeld een dag van mijn onderlichaam dagen doe ik mijn quadriceps en kuiten en de andere dag dan bilspieren en hamstrings) en dat ik erop let dat ik een goede warming up doe en altijd stretch/foamrol op het einde.

O: 3 pannenkoeken (half van bloem, half van graham meel met geraspte appel, ongezoete amandelmelk, ei, vanille aroma en een beetje olijfolie) met 150g blauwe bessen en 1el ahornsiroop (pannenkoekenverslaving :') ) met een proteïne shake (1 schepje proteïne poeder en water)
T: 1 havemout-appel koekje (havermout, beetje meel, honing, appel en kokosolie)
L: broccoli-courgette soep met 30g geitenkaas met een proteïne shake (1 schepje proteïne poeder en water)
T: 300g magere kwark blauwe bes-vanille met 100g bosvruchten
A: doperwten-munt-spinazie soep met 2 sneetjes zuurdesem-rogge brood

B: 1 uur krachttraining (bovenlichaam) en 15 minuten HIIT op de crosstrainer

Nash <3

Mijny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 10:23

Dank je, Picasso! Daarom doe ik ook geen full body workouts :P

Vandaag praktisch hetzelfde als gisteren:

O: 3 pannenkoeken (half van bloem, half van graham meel met geraspte appel, ongezoete amandelmelk, ei, vanille aroma en een beetje olijfolie) met 100g blauwe bessen en 1el ahornsiroop met een proteïne shake (1 schepje proteïne poeder en water)
T: 1 havemout-appel koekje (havermout, beetje meel, honing, appel en kokosolie)
L: broccoli-courgette soep met 30g geitenkaas met een proteïne shake (1 schepje proteïne poeder en water)
T: 300g magere kwark blauwe bes-vanille met 100g bosvruchten
A: doperwten-munt-spinazie soep met 15g pompoentpitjes en 2 sneetjes zuurdesem-rogge brood

B: 1,5 uur krachttraining (onderlichaam)

Nash <3

Mijny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 22:16

Vandaag een dagje naar Göteborg geweest met een vriendin. Niet de gezondste dag, maar het was leuk en veel gelopen :)

O: 3 pannenkoeken (half van bloem, half van graham meel met geraspte appel, ongezoete amandelmelk, ei, vanille aroma en een beetje olijfolie) met 100g blauwe bessen en 1el ahornsiroop
T: 1 havemout-appel koekje (havermout, beetje meel, honing, appel en kokosolie) en 1 Barebells reep
L: 1/2 Hagabullen (grote kaneelbol) :9
T: wat Haribo snoepjes
A: een vegetarische pizza

D: water, thee, drie koppen koffie met havermelk
B: 22.225 stappen

Nash <3

Mijny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 11:57

O: 50g rogge-zuurdesem knäckebröd met een omelet van 1 eierdooier en 3 eiwitten en een vegan worstje gebakken in 1el olijfolie
L: doperwten-munt-spinazie soep met 2 sneetjes rogge-zuurdesem brood
T: 300g magere kwark blauwe bes-vanille met 200g bosvruchten
A: 75g linzenpasta met een saus van tomatenblokjes met een beetje tomatenpuree, groene linzen, courgette, pastinaak, ui, knoflook, wortel en 75g vegan gehaktballetjes met 2el edelgist vlokken (ik ga ongeveer 7 porties maken, dus dit zal de komende tijd vaak voorbij komen :') )

B: 1 uur en 50 minuten krachttraining (onderlichaam), voor de rest studiedagje

Nash <3

Mijny

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 11:51

Ja, Picasso, de soep is echt heerlijk! Nogmaals bedankt voor het recept :)

O: havermout (250ml ongezoete amandelmelk en 40g haver) met 100g bosvruchten en 1el pindakaas, 1 kiwi en 1 proteïne shake (1 schepje vegan proteïne poeder en water)
T: 150g magere vanille kwark met 100g bosvruchten
L: broccoli-courgette soep met 30g geitenkaas en 1 proteïne shake
T: 125ml Oatly ijs aardbei
A: groene curry (100ml kokosmelk, 1/4 potje curry pasta) met 1/4 zoete aardappel, 50g boerenkool, 25g groene linzen, 35g doperwten, 125g tofu en 50g zilvervliesrijst

B: 1 uur krachttraining (bovenlichaam), 15 minuten HIIT buikspieren

Nash <3

Mijny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 06:56

Vandaag op de planning:

O: havermout (250ml ongezoete amandelmelk, 40g haver, 1 eierdooier, 2 eiwitten, 10g lijnzaad) met 100g bosvruchten en 1el 100% pindakaas, 1 proteïne shake (1 schepje vegan proteïne poeder en water)
L: broccoli-courgette soep met 30g geitenkaas en 1 proteïne shake
T: 125ml Oatly ijs aardbei
A: 75g linzenpasta met een saus van tomatenblokjes met een beetje tomatenpuree, groene linzen, courgette, pastinaak, ui, knoflook, wortel met 2el edelgist vlokken

B: rustdag sportschool en studiedagje, als het ophoudt met regenen ga ik een stukje wandelen

Nash <3

Mijny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 20:03

Toch even wat anders geworden vandaag. Ik zou eigenlijk alleen naar het optreden van een vriendin gaan, maar ging van tevoren last minute nog een koffietje doen en daarna spontaan nog een biertje en uiteindelijk zelfs naar de Thai :')

Mijny schreef:
Vandaag op de planning:

O: havermout (250ml ongezoete amandelmelk, 40g haver, 1 eierdooier, 2 eiwitten, 10g lijnzaad) met 100g bosvruchten en 1el 100% pindakaas, 1 proteïne shake (1 schepje vegan proteïne poeder en water)
L: broccoli-courgette soep met 30g geitenkaas en 1 proteïne shake 1 latte met erwtenmelk en 1 Barebells reep
T: 125ml Oatly ijs aardbei 1 biertje
A: 75g linzenpasta met een saus van tomatenblokjes met een beetje tomatenpuree, groene linzen, courgette, pastinaak, ui, knoflook, wortel met 2el edelgist vlokken pad thai met tofu

B: rustdag sportschool en studiedagje, als het ophoudt met regenen ga ik een stukje wandelen - 1 uur gewandeld

Nash <3

Mijny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 09:00

O: Barebells reep
L: bruine ciabatta met boter, brie, sla, tomaat, paprika en zonnebloem pitjes
A: 75g linzenpasta met een saus van tomatenblokjes met een beetje tomatenpuree, groene linzen, courgette, pastinaak, ui, knoflook, wortel met 2el edelgist vlokken
T: 350g magere vanille kwark met 200g bosvruchten, 1el chia zaad en 1el hennep zaad

B: 1 uur en 45 minuten krachttraining (onderlichaam), voor de rest studiedagje

Nash <3

Mijny

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 11:28

Wow, dat is inderdaad een behoorlijke workout, Picasso! En ook aan de broccoli-courgette soep zie ik :P

O: overnight oats - 150ml ongezoete amandelmelk, 100g magere vanille kwark, 40g havermout, 2el chia zaad, 100g bosvruchten, 1el pindakaas
L: salade - sla, bonenmix, taugé, rijstnoodles, sesamzaad, pinda's, soja boontjes, ui, wortel en een dressing op basis van sojasaus
T: proteïne shake (1 schepje vegan proteïne poeder, 1 banaan en 250ml ongezoete amandelmelk)
A: zelfgemaakte broccoli-courgettesoep met 30g geitenkaas en 2 sneetjes rogge-zuurdesembrood
T: 300g magere vanille kwark en 2 kiwi's

B: 1 uur krachttraining (bovenlichaam), 40 minuten LISS op de loopband

Nash <3

Mijny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 17:03

Gisteren niet zo gezond gegeten met onder andere een bezoek aan de Max (soort Zweedse McDonalds, maar dan beter met heel veel vega opties). Vandaag weer op het goede pad, haha.

T: 1 proteïne shake op basis van water
O: 250ml ongezoete amandelmelk, 40g havermout, 10g lijnzaad, 100g bosvruchten, 1 banaan en 1el pindakaas
L: 250g magere kwark vanille met 20g granola, 2 kiwi's en 2el hennepzaad
T: 10g 85% pure chocolade

B: 1 uur en 15 minuten krachttraining (onderlichaam) en 15 minuten HIIT buikspieren

Nash <3

Mijny

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 15:58

Dankjewel, Picasso! :)

O: 250g magere vanille kwark met 25g granola, 2 kiwis en 1el hennepzaad
L: Subway - 15cm volkoren veggie delite met avocado, dubbel kaas en chipotle saus (niet gepland, huisgenoot trakteerde)
A: groene curry (100ml kokosmelk, 1/4 potje curry pasta) met 1/4 zoete aardappel, 50g boerenkool, 25g groene linzen, 35g doperwten, 125g tofu en 50g zilvervliesrijst

B: 1 uurtje wandelen + huisgenoot geholpen paard te verhuizen

Nash <3

Mijny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 12:34

Gisteren in plaats van de tweede proteïne shake 250g proteïne pudding en een regeltje salmiak chocolade gegeten (de laatste tijd zo'n craving naar en toen met honger boodschappen gaan doen :+). Ik moet even oppassen dat ik niet ineens de hele reep weg ga werken, want ik ben best gestresst voor uni...

O: 250ml ongezoete amandelmelk, 35g havermout, 100g bosvruchten en 1el pindakaas met een proteïneshake (vegan proteïne poeder en water)
T: 1 regel salmiak chocolade
L: 2 broodjes van durum tarwe, één met een vega worstje, alfafa en mosterd en de andere met hüttenkäse en alfafa
T: 2 kiwi's

B: 1 uur en 45 minuten krachttraining (onderlichaam)

Nash <3