Hellofresh

Moderators: MirandaT, Duhelo, Essie73, Muiz, Ods

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Faelynn

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 16:53

Ik lees al een tijdje mee.. Zit heel erg te twijfelen om een keer zo'n box te bestellen. Woon nog thuis en mijn ouders koken gebruikelijk, maar eten erg veel vis/vlees (ik ben helemaal vega) nu zijn ze wel bereid minder vlees/vis te eten,maar dan moet ik koken :') Joepie haha, niet zo mijn ding, maar begrijpelijk dat ze het anders niet willen. Ben 1 dag per week vrij dus zou die dag misschien zo iets kunnen doen.
Mocht iemand nog een kortingsode hebben of gratis box kan ik ze misschien overhalen het eens te proberen, ben zelf toch niet zo creatief om iets uit de supermarkt te halen en heb daar ook niet echt tijd voor eigenlijk

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 17:01

Kortingscode werkt, dank jullie wel! Volgensmij deed die het gewoon automatisch al haha :')
is een box voor 2 personen genoeg met zijn 3? Of is het dan wel krap?

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 17:10

Jolien87 schreef:
Ik heb nog 2 codes voor een gratis eerste box, te gebruiken vóór 14 augustus.

heb je even een pb gedaan, zou nog mooier zijn dan korting natuurlijk :P
Vertrek deze week op vakantie, maar ga er daarna toch eentje proberen denk ik, ben eind juli weer terug dus dat kan nog

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 18:54

Oké heel verschillend dus! Mijn moeder en ik eten "normaal" maar mijn vader is een vrij grote eter.
Heb nu gewoon vast een box besteld voor 3 personen met als leverdatum eind Juli, dan ben ik weer terug van vakantie. Wel bizar dat je dat gewoon gratis kan proberen (met kortingscode van Joolien) En dat je ondertussen nergens aan vast zit. Moet alleen niet vergeten om het stop te zetten indien het niks is :Y)

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 20:54

vec schreef:
Kun je eigenlijk ook van box wisselen?

Ja dit vraag ik mij ook af, zag wel staan dat het kan in dit topic, maar kan op hellofresh nergens vinden hoe, ik zou een gerecht graag wisselen namelijk (heb wel nog de gratis box met een code, misschien dat het daarom niet kan?)

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 20:57

ah ik heb geen app, alleen via internet, kan dat ook? Ik ben niet zo modern wat betreft telefoon, gebruik dat ding nauwelijks

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 17:03

onze eerste box is binnen. Mijn ouders vinden het lekker maar veeeeeeeel te duur. Was te verwachten :+
Ik heb die eerste box nu gratis gehad, maar kan ik nu voor een volgende een 25 euro kortingsbon toepassen? Dan lukt het mij wel om zelf te betalen om de week bijvoorbeeld.

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 20:56

Jeetje, ik heb mijn account opgezegd om de simpele reden dat ik 50 euro per week niet kan betalen, vind het wel jammer want vond de gerechten super lekker, maar nu heb ik zelfs die 1 euro die ik moest betalen voor die test box terug gekregen.. Dat had nou echt niet nodig geweest, voel me bijna een beetje schuldig dat ik nu niet meer af kan nemen terwijl het wel zo lekker was -O-

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 08:04

briitje schreef:
Dani199764 schreef:
Jeetje, ik heb mijn account opgezegd om de simpele reden dat ik 50 euro per week niet kan betalen, vind het wel jammer want vond de gerechten super lekker, maar nu heb ik zelfs die 1 euro die ik moest betalen voor die test box terug gekregen.. Dat had nou echt niet nodig geweest, voel me bijna een beetje schuldig dat ik nu niet meer af kan nemen terwijl het wel zo lekker was -O-

Die 1 euro was puur om je rekening te verifiëren hoor :+

Ja dat weet ik , maar die hebben ze na opzeggen van het account zelfs weer terug gestort, dat had nou net weer niet nodig geweest :+

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 21:11

Ondanks dat de hellofresh er hier niet meer in komt (ivm kosten) zijn mijn ouders wel geïnspireerd geraakt gelukkig. We eten met meer regelmaat lekkere en verse groente gerechten *\o/*
"vroeger" aten we echt 7 dagen in de week het zelfde, aardappels, groente en een stuk (vega) vlees. Af en toe pasta of frituur en dat was het.. Nu eten we zeker 2x per week en een echt lekker gerecht (soms gejat van hellofresh, of bijvoorbeeld de albertheijn site)

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 20:57

Jolien87 schreef:
De laatste keer dat ik een code deelde kon er nog geen 'dankjewel' vanaf dus ik geef ze wel aan vrienden.

Dat is niet erg netjes inderdaad..
Hier nog steeds heel blij met jou code :P

Ondanks dat we niet verder zijn gegaan met hellofresh heeft het ons wel veel inspiratie op gedaan namelijk. Koken nu met meer regelmaat verse en gevarieerde gerechten.
Afgelopen weekend heb ik een pannenkoekentaart met italiaanse roerbakgroente en kaas(saus) gemaakt, super simpel en super lekker, was 6 euro kwijt voor een 4 persoons portie. Vandaag pompoenpasta? gegeten. Ouders hebben gekookt, maar het was lekker :+

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-19 15:05

Al weer een tijdje geleden dat ik gereageerd heb, maar bij de box die ik besteld heb kreeg ik vandaag een code om een gratis eerste box weg te geven. Dus als iemand het nog wil proberen stuur maar een pb

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie