Hellofresh

Moderators: MirandaT, Duhelo, Essie73, Muiz, Ods

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Alwiene

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 13:56

Ik heb via een Bokker een gratis proefbox gehad, superleuk maar heb het wel weer stopgezet. Ik eet glutenvrij en ben daarnaast een lastige eter. Ik kom dus met heel veel moeite of niet aan die 3 maaltijden uit de beschikbare keuzes en als ik teveel moet gaan aanpassen dan koop ik liever gewoon de ingrediënten in de supermarkt. Ik werd wel blij van de recepten/ideeën en vind het tof dat die gewoon vrij beschikbaar zijn dus daar ga ik zeker nog wel gebruik van maken. Ook heb ik vandaag bij de Plus supermarkt in de aanbieding een Hello Fresh box gekocht. Dat los kopen vind ik eigenlijk wel heel ideaal, jammer dat we geen Plus hebben in Zwolle, dus even binnenlopen om te zien welke ze hebben liggen is niet zo makkelijk helaas.

Ik heb overigens nog een code voor een gratis eerste box beschikbaar mocht hier nog iemand zitten die nog geen lid is (geweest) en het graag gratis wil proberen. Let op, je meldt je in principe wel aan voor het abonnement maar je kan het heel eenvoudig meteen pauzeren voor komende leveringen en eventueel ook weer stopzetten.

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 17:47

De maaltijd van Hello Fresh die we vanmorgen bij de Plus kochten:
Afbeelding

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 18:56

briitje schreef:
Huh ? Wat voor box verkopen ze dan precies ? Gewoon 1 met hun samen gestelde maaltijden ? Ik wist niet dag ze dat deden joh :+

Ze schijnen het in het verleden gedaan te hebben, toen gestopt en nu net weer begonnen, daarom deze week half geld, normaal iets van 10 euro per box voor 2 personen. Ze hadden hier 3 varianten liggen, alle drie afkomstig uit het gewone weekmenu van Hello Fresh van deze week!

Afbeelding

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 00:13

briitje schreef:
Oh wat grappig joh. Hoeveel betaalde jij er nu voor ?

Helft van de normale prijs, iets minder dan 5 euro voor een 2 persoons maaltijd!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 13:11

Martine schreef:
Alwiene, dat is ideaal!
Daar zou ik erg graag gebruik van maken. Helaas niet bij een Plus bij mij in de buurt maar ik hoop dat de proefperiode goed verloopt en dat ze dit landelijk gaan invoeren.

Ik vind de vegetarische gerechten juist wel lekker. Had afgelopen week ook vegetarisch maar ik kies het niet bewust.

Weet je zeker dat het niet bij jou Plus is? Het is dus pas sinds het moment dat ik het hier postte zeg maar, maar zou volgens mij wel landelijk moeten zijn!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 15:56

Martine schreef:
Ik ga vandaag gelijk kijken! :))

Leuk, ik ben benieuwd!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 20:17

Wij gaan waarschijnlijk morgen voor de farfalle met bospaddenstoelenpesto maar dan met onze eigen gv pasta ipv de bijgeleverde farfalle. Klinkt alvast superlekker!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 21:08

Ben heel benieuwd Iloveiswan, die stampot heb ik enorm over getwijfeld, maar uiteindelijk niet gedaan. Die andere 2 hebben wij ook.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 21:17

Ik heb nog die zalm met rijst, maar dat is voor de vrouw, ik eet alleen gerookte zal, op een broodje ofzo, heeeeel af en toe.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 21:24

Oef dat lijken me ook lastige allergieën zeg, zit ook in enorm veel dingen. Heb zelf een tijdje tomaat gemeden omdat ik me afvroeg of dat problemen gaf. Paprika ook trouwens. Heb jij geen last van de andere nachtschades?

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 21:32

Ik heb ook problemen met het natte deel van de tomaat, snel mijn handen wassen dan want anders gaan ze onwijs jeuken. Ook van rauwe aardappel trouwens! Maar zoveel wat jij nu noemt en dan werken in de catering lijkt me héél lastig zeg.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 17:17

Ook dit recept mag blijven :9

Afbeelding

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 17:33

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-19 19:08

chamion schreef:
chamion schreef:
Ik ben weer terug bij HF na 7 maanden afwezigheid. Helaas kan ik mijn account niet activeren wegens een probleem aan de kant van HF. Ze zijn er mee bezig kreeg ik laatst te horen. Zit nu al een week te wachten. Als het nog langer duurt (lees 3 a 4 weken) dan hoeft het niet meer omdat ik dan druk ben met kampen enz. draaien en ik dan vaak daar eet.

Update: nog steeds niks gehoord van HF...wordt er een beetje zat van...
Ach de komende 6 weken ben ik eigenlijk niet thuis dus ik ga er nu ook niet nog een keertje achteraan. Over 5 weken is vroeg genoeg.

Absurd, zo onderhand vind ik dat je wel weer recht hebt op een gratis proeflevering als nieuwe klant zeg. Wat een belabberde service! -O-

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie