Hellofresh

Moderators: Essie73, Duhelo, Muiz, Dani, Firelight, NadjaNadja

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 18:25

Hier ook nu 3 weken begonnen met HF!
Bevalt goed tot nu toe vinden wij :)

Witte paarden snel smerig? Nee joh, ze weten gewoon nog niet welke kleur zij willen hebben!

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 08:39

C_arola schreef:
Misschien ook wat voor jullie, Hellofresh heeft verschillende kortingscodes voor bestaande klanten. Ik was voor aankomende week jammer genoeg te laat maar heb wel een box genomen voor de week erop. Betaal nu 21,- voor 3 maaltijden voor 2 personen. Codes zijn te vinden op pepper. Ik hoop in een winkel nog een hellofresh box te kunnen kopen voor aankomende week.

Thanks voor de tip :).

Witte paarden snel smerig? Nee joh, ze weten gewoon nog niet welke kleur zij willen hebben!

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 13:08

Ik heb een nog bon voor een gratis box over :). Soms komen ze mee in de boxen. Op het kaartje staat dat je er niet aan vast zit. Voor interesse mag je mij een berichtje sturen!
Laatst bijgewerkt door Es_ther op 02-04-20 13:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 08:21

Haha ja precies!
En soms zitten er extraatjes bij, wat ik niet erg vind :+.

Voor ons ideaal hoor. Alleen jammer dat sommige gerechten te weinig zijn. Ik heb een grote eter thuis en die heeft aan 1 kleine pizza niet genoeg bijvoorbeeld

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 12:52

Hier vaak genoeg. Alleen hadden we laatst flamkuchen en dat was niet genoeg.
Of de streedfood gerechten. 1 broodje met balletjes pp was niet genoeg hier.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 10:25

Die spinazie gratin was zooo lekker <3 !
Hebben wel de aardappeltjes in de airfryer gedaan dan in de pan. Vonden we net wat lekkerder haha.

Bestel je ook geregeld de balans gerechten?

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 11:05

Duhelo schreef:
Die spinaziegratin vind ik ook erg lekker!
Er is een veggie lasagna ook, met spinazie, courgette, witte saus en pastabladen. Die is ook erg lekker (en véél!)
Hier is de zoete pasta pesto met feta ook een regelmatig terugkerend gerechtje.

Die lasagna ken ik niet!

Morgen de nieuwe box, stiekem altijd een verrassing.
Ik vind samen met m’n vriend de gerechten aan, maar stiekem vergeet ik altijd wat we hebben aangevinkt :') .
En ja, ik kan dan de app openen op vriend z’n telefoon, maar die verrassing is stiekem ook leuk.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 11:19

Goeie!

Wat ik laatst wel jammer vond was dat ze alle verse kruiden in 1 zakje hadden gedaan. Er zat koriander in en dat vind ik zo vies :')

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 09:34

Daarom had ik de aardappelen in de airfryer gedaan :') . Ik heb ze ook een keer zo gebakken, geen succes :')

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 21:31

Wij hadden vandaag de groente kaassoufle. Had stiekem gehoopt die kaassoufle zelf te maken, maar hij smaakte zooo lekker!
Alleen de aardappeltjes in de airfryer gedaan ipv pan. De vorige keer ging dat niet zo goed :')

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 09:26

Ah ja, wij hadden het een keer omdat we vergeten waren een box aan te klikken :') . Geappt naar hello fresh en het is een indicatie. Maar alles was tot 5 dagen goed. Anders mochten we een foto sturen van het product en kregen we een maaltijd gratis ofzo.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 18:24

Ik heb 2 codes voor gratis box. Voor de liefhebber :)

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 17:09

Mijn boxen zijn vergeven!

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 21:58

Arabesk schreef:
Hun manier van aardappelen bakken is wel raar. Rauw en dan eindeloos in de koekenpan. Ik kook ze toch eerst voor

Airfryer :D .

Andere gaan ze bij mij flink aanbranden :')

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 20:09

Jolien87 schreef:
Ik ga straks de fish&chips klaarmaken :9

Die hadden wij ook! Smaakte goed :D

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 09:22

Wij hebben het opgezegd na deze week.
Werd ons iets te duur en te vaak dat de bezorgers niet kwamen wanneer wij aangaven, of dat er eten tussen zat wat na 2 dagen al bevorven was.
Bij ons werden de klachten van bezorging slecht afgehandeld, want wij moesten ons dan aanpassen aan die tijden.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 09:27

Needje schreef:
Eh, logisch toch dat jij je moet aanpassen aan hun tijden? Je kan uit verschillende dagen en tijdsblokken kiezen. Kort tijdsblok kost extra. Ik begrijp dat wel.
Maar bij mij wordt de box gewoon voor de deur gezet als ik er niet ben.
Ik krijg altijd sms hoe laat ze komen de dag ervoor en ze zijn altijd rond die tijd er. Dus hier geen problemen.
Heb ook nog nooit iets gehad wat bedorven was. Twee. keer miste ik iets en dat ik meteen verrekend en kreeg iets extra's de keer er op.

Ja, maar ik bedoelde dus als wij aangeven tussen 10-12 bijvoorbeeld, wij een sms krijgen dat hij er pas om 17:00 is.
Dat gebeurde bij ons bijna wekelijks.

En een keer niet erg, maar wij kozen bepaalde tijden om daarna weg te kunnen.
En als het dan bij de onderburen ligt (bakker), kunnen wij het ophalen als ze open zijn bijvoorbeeld. Dus dat werd wel vervelend.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 09:58

Wij hebben hem opgezegd, maar kunnen nog wel met korting boxen halen. Ga ik maar even doen :). Met thuiswerken meer tijd om lekker te koken enzo.

En stiekem mis ik het wel, geen zorgen maken inde supermarkt wat ik moet eten :')

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie