Hier in de buurt doen er alleen echt heel weinig winkels mee... Moet elke maandag in een dorp net buiten de stad zijn en ga proberen om voor daar een groente/fruit pakket te scoren. Zij delen het in per categorie, erg handig.
Moderators: Firelight, xingridx, Essie73, Muiz, NadjaNadja
Amethyst_ schreef:Dat is jammer, de maaltijdsalade was niet meer goed. Dus helaas toch niet zo'n mega succes dit pakket
8nnemiek schreef:Oh mooi pakket, destination! Van de Real toevallig?
germie schreef:ynskek schreef:Hier vandaag een pakketje van de spar express €4,99
[ [url=m/k2BcJL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik weet wat ik eet vandaag maar of t echt aan €15 komt weet ik niet...
Ik gok van niet als ik het zo bekijk. 1,15 voor de appelflap. 2,79 euro en dan ook nog 35% er af voor het fruit. Die worteltjes zijn 1.05 euro zonder korting. En de nasi is 5.99 volgens de site. Dat rechtsonder kan ik niet zien wat het is. Dat zou dan dus minimaal 4.02 euro moeten kosten (en eigenlijk ga ik uit van de kortingsprijzen, want je kon het al met korting kopen, dan is dat laatste ding nog duurder)
Shaggy09 schreef:Mooie pakketten komen hier voorbij!
Ik heb al lang niets meer gehaald maar krijg wel weer motivatie om dat te doen
als ik hier de pakketten zie.
Hebben jullie betere ervaringen bij tankstations of bij supermarkten? De vorige keer
was ik naar een deli2go gegaan maar vond dat toch een tikje tegenvallen omdat echt
alles die avond opgegeten moest worden.
Tica_81 schreef:Haha nee dan werkt het idd gewoon niet voor jullie. De hele makreel die ik ooit eens kreeg werkte voor mij ook niet. Hij keek mij aan.![]()
Bij de groentenboer zou ik ook wel eens een pakket willen!
Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 18 bezoekers