Too good to go

Moderators: Duhelo, Essie73, Muiz, Ods, NadjaNadja, MirandaT

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 22:46

Amethyst_ schreef:
Alwiene schreef:
Weer echt een superpakket bij de Coop vanavond. Zelfs geheel glutenvrij! Dus ik was blij :D
[ [url=m/G6Xcfx.jpg]Afbeelding[/url] ]

Kanonne. En dat is die Coop in Berkum? Of aan de Vechtstraat? Kan je bij TGTG een alert instellen ofzo? Ik moet beter gaan timen :=

Dat was in Berkum, ze hebben ook regelmatig gewoon bescheiden pakketten hoor, t is net ff mazzel hebben qua inhoud. Geen alert mogelijk, maar als je zorgt dat je vanaf 19.00 ververst op doordeweekse dagen en blijven verversen heb je waarschijnlijk voor 19.20 beet voor een pakket voor de volgende avond. Wel echt snel zijn want ze zijn binnen 2 a 3 minuten pleite. In het weekend liggen de tijden wat onregelmatiger omdat dan iemand anders ze erop zet.
Vechtstraat moet nog even wennen geloof ik die heb ik nooit actief gezien.
Spar zet het erop voor dezelfde avond (spar mulder) die komt vaak rond 18.45 tot 19.05 online en kan je meteen in het daarop volgende uur ophalen. Geen hele grote pakketten daar, wel fijn en correct en als ze genoeg over hebben mag je vaak ook nog voor 2 euro harde bolletjes uitkiezen!

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 22:09

Blijft toch altijd lastig Imre, want waar de één superblij mee is weet de ander geen raad mee bij wijze van spreken. Roomboter zou hier zeer welkom zijn, wordt veel gebruikt en kan altijd nog invriezen als ik teveel voorraad heb. Die slagroomschnitte daarintegen zou ik weinig mee kunnen, eten dat zelf niet (gluten) maar mijn directe familie hier in de buurt is er ook niet gek op.

Had vandaag weer een mooi pakket van de Coop. Nadat ik gisteren echt heeeeel snel moest zijn om een bon ervoor te bemachtigen want alles binnen 1 minuut weg, niet normaal.
Helaas de watermeloen weg kunnen gooien, trok het bakje open en kwam een hele zure lucht uit dus die ging ik echt niet meer eten :=
Afbeelding

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 17:03

Dat met een kwartier na ophaaltijd klopt niet perse hoor. Hier is het voor de Coop een aardige richtlijn, maar alleen doordeweeks. Maar de Spar hier die gooit de bonnen pas 10 minuten voor afhaaltijd online. Die kijken dus eind van de dag echt eerst hoeveel er over is en zetten zoveel bonnen online die je dan meteen in het uur erna op kan halen.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 20:49

@Lisette, jeetje man koop je er 1 krijg je er 2 dat is balen en dan ook nog van die hele smerige notengebakjes erin die je dan dus ook dubbel hebt, echt stom hoor :')

@Nadjanadja, zo wat een mega pakket joh, snap helemaal dat je daar blij mee bent!

@Nanka, mooi pakketje wel, fijne dingen erin. Die salades zijn vet lang houdbaar die zou ik een paar dagen eroverheen ook nog wel eten hoor :j

Ikea heeft natuurlijk een heel restaurant en alles wat te lang staat kan niet tot morgen verder dus ik gok op gebak, overgebleven broodjes, misschien salade etc. Ben op zich wel benieuwd nu ook!

Vanavond weer bij de Coop pakket opgehaald, veel dingen die we al eens eerder hadden maar helemaal prima en lekker Yoki erin daar word ik blij van haha.
Afbeelding

Alwiene

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 21:28

Hmm zo jammer dat ik daar met mijn glutenintolerantie al niet meer durf te/kan eten want we hebben een Ikea om de hoek en als die mee zou gaan doen lijken me dat echt wel fijne pakketten hoor! Die van Beeld en Geluid klinken iig ook heerlijk!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 19:13

Phuddle schreef:
Als er staat verkoop is gestopt. Komen er dan bijna nieuwe bonnen? (8 min na ophaaltijd)

Dat verschilt enorm per bedrijf. Ik heb hier 1 supermarkt die dadn inderdaad binnen 10 minuten online zou komen meestal. Maar de andere zet het pas vlak voor ophaaltijd online dus dan veranderd de melding verkoop is gestopt na een kwartier in 'niets te redden' en komt er pas volgende dag vlak voor ophaaltijd weer iets online. :j

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 19:58

SkyMarian schreef:
Pakket van de coop
2x bakje vers fruit
1x verse runderworst
1 x rozijnen eierkoeken
1 x doos tompoucen

Dat klinkt als best wel een klein pakketje, zal de waarde wel halen denk ik, net aan? Je moet inderdaad beetje geluk hebben met je winkel en kan per keer ook verschillen.

Heb voor het eerst in dagen weer een pakketje besteld dus morgen bij de Coop weer ophalen, ben benieuwd! :D

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 13:03

Amethyst_ schreef:
Ik ga morgen voor het eerst een pakket ophalen, bij de Spar City. Ben benieuwd!!

Die in Zwolle gok ik? Hou even in de gaten wat je krijgt. Zus heeft er 2 keer een pakket gehad, 1x supermooi met allerlei sapjes en sushi etc. De tweede keer een stuk gewoner pakket, op zich niets mis mee, maar zaten 2 zakken sla én een bak salade over datum bij. Zij hadden dit thuis pas gezien en hebben het geld wel teruggekregen van TGTG maar als je het ter plekke al ziet kun je er meteen wat mee natuurlijk. Ben wel benieuwd wat je krijgt, maak je een foto? :D

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 17:32

Amethyst_ schreef:
Oh dat is wel een hele goede tip. Ik bedoel inderdaad die waar vroeger de bioscoop zat. Het is mijn eerste tgtg dus als groentje vergeet je dat soort dingen :-P. Moet ik meer uitgaan van de komende dag(en) leuke lunch, of kan je er werkelijk geen peil op trekken.

Afgaande op haar 2 pakketten is er inderdaad totaal geen peil op te trekken, domweg afwachten dus :=

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 20:57

@Buxy die bonbons zijn lekker!!!

@SkyMarian ik snap helemaal wat je bedoelt! Benieuwd of jouw watermeloen nog lekker is want de ervaringen hier ermee zijn niet best :=

Pakket bij de Coop gehaald, best veel gluten en zoetstoffen maar gelukkig nog genoeg lekkers voor ons! <3
Afbeelding

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 21:24

Met een zeer krap inkomen is het niet handig inderdaad! Ik heb in alle keren (15 ofzo tot nu toe) maar 1 pakketje gehad waarbij ik denk dat ik niet echt waar voor mijn 5 euro had. De overige keren had ik mijn inleg van 4/5 euro er prima uit en heel vaak veel meer bruikbare waarde.
Alles wat wij zelf niet kunnen gebruiken deel ik uit, aan familie of desnoods via facebook. Lukt eigenlijk altijd wel!
Maar het is wel de reden geweest dat ik héél lang gewacht heb voordat ik pakketten ging kopen, was inderdaad bang dat er bijna niets bruikbaar zou zijn, maar valt gelukkig enorm mee! <3

Offtopic, maar ik bestel zelf af en toe bij glutenvrijemarkt en die hebben ook een afdeling met koopjes, opruiming van producten met een korte datum, ene keer interessanter dan de andere keer maar echt al hele leuke dingen kunnen scoren voor heel weinig!

Was de watermeloen bij jou ook op de datum van vandaag? Ik trok hier laatst zo'n bakje open, meteen na het ophalen en echt een zure lucht, die was niet goed meer.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 14:11

Amethyst_ schreef:
Dat is jammer, de maaltijdsalade was niet meer goed. Dus helaas toch niet zo'n mega succes dit pakket :)

Ik liet zus gisteren jouw pakket zien en toen had zij er al gekocht voor vanavond dus ik ben benieuwd :=

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 20:56

Refreshen werkt niet bij het scherm van de winkel zélf. Wel bij je favorieten dus gewoon alleen daar neerzetten waar je belang bij hebt en dan lekker refreshen maar :D

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 21:05

SkyMarian schreef:
Thanks voor de tip! _/-\o_

Haha graag gedaan. Heb daarstraks weer een bon gekocht voor de Coop morgen. Keek later nieuwsgierig om te zien hoelang het geduurd heeft voor ze op waren, en dat was bijna een kwartier, is echt lang voor deze locatie!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 21:21

8nnemiek schreef:
Alwiene schreef:
Refreshen werkt niet bij het scherm van de winkel zélf. Wel bij je favorieten dus gewoon alleen daar neerzetten waar je belang bij hebt en dan lekker refreshen maar :D

Bij mij werkt het bij de favorieten ook niet helaas. Hij laat wel zien dat ie 'refresht', maar vervolgens blijft de winkel soms op 'verkoop gestopt' staan, terwijl hij wel pakketten laat zien zodra je dan de winkel aanklikt..
Dus ik klik gewoon heel vaak op de winkel :+

Vreemd, nooit last van gehad. Ik doe het aldoor op deze manier en hij komt echt meteen in zicht zodra hij er is want heb hem ook wel eens kunnen kopen terwijl hij in dezelfde minuut uitverkocht was. Werkt hier als een trein dus.

@Karin, Sligro hier iig nog niet, weet sowieso niet zeker of die ergens meedoen, Makro wel maar die zit hier dan weer niet.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 01:27

SkyMarian schreef:
Misschien bescheiden, maar ziet er wel echt heel erg lekker uit. :j

Mooi compleet die van jou Imre. Dat scheelt weer nadenken over het avondeten. :D

Als toetje nog 1’opgehaald bij de spar. Gaat met een winkelwaarde rond de 20,- royaal over de 15,- heen. Nu pakketjespauze....koelkast en vriezer puilen uit. :o
[ [url=m/OqkFQ9.jpg]Afbeelding[/url] ]

Skyr, citroenvla, pizza, lasagna, gratin, kwark, kruidenbrie, kipfilet en peultjes.

Meer dan dankbaar voor de pakketten vandaan. Nu braaf kijken, kijken en niet kopen. ~~}>

Spar kost hier maar 4 euro en zou dus maar 12 euro hoeven zijn, bij jou niet?

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 20:29

listiglistje schreef:
Karin schreef:
Maar er is volgens mij wel verschil tussen 'uitverkocht om x uur' en 'niets meer te redden vandaag'.

Dat is er ook. Dat ze niets hebben.

Maar vaak doen deze zaakjes dat net voor de sluit erop zetten en dan direct daarna staat er weer niets te redden.
Ken er hier diversen.
Bij uitverkocht om, die bieden dagijks aan.

Dit dus inderdaad, dat moet je wel zeker weten want die staan elke dag echt maar kort op beschikbaar/niets meer te redden.

Mossel schreef:
Ik heb er hele grote vriezer ( eigenlijk een beetje te groot voor een 1 persoons huishouden. Maar dat betekent ook dat ik geen Tetris hoef te doen hahah

@Mossel, wacht maar, ook een grote vriezer komt ooit aan zijn grenzen }:)

Had eergisteren echt heerlijke pakketten, eindelijk biefstuk!!

Afbeelding

Afbeelding

Gisteren een beetje saai maar op zich prima pakket

Afbeelding

En vandaag ook weer een fijn pakket, alleen een beetje veel hamburgers met spek. Gelukkig had iemand hier in de wijk die ook TGTG had vandaag koolraap over waar ze vanaf wilde dus haar zak koolraap geruild tegen een pak hamburgers met spek. Iedereen weer blij :D

Afbeelding

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 15:49

FrNo schreef:
Voor sommige mensen zou het niet verkeerd zijn als je je zelf kunt bannen van TGTG.

Ik ontken alles, hoewel een de praatgroep A-TGTG verslaafden misschien niet eens zo gek zou zijn :')

Heerlijke soep gemaakt van de gisteren via ruil gekregen koolraap. Alleen slagroom moeten halen, bouillonblokjes en roomboter had ik nog en verder hadden we ui, prei, appel, Italiaanse ham en dus de koolraap, allemaal uit de tgtg pakketten *\o/*

Afbeelding

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 23:22

Mijn vriezers puilen uit, moet echt eerst weer eea leegeten daaruit hoor, anders komt t niet goed. :n

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 19:32

Hier even de rem erop gezet, want de verslaving won het van de ruimte in de vriezer. Aangezien iemand op een Facebook groep zo bijdehand was om te bedenken dat er in december wel eens hele fijne dingen in de pakketten kunnen belanden ivm alle luxe in de winkels in die dagen wil ik dan persé weer vriezerruimte hebben. Dus nu eerst leegeten en op mijn handen zitten :=

@Amethyst, wow gaaf pakket (als je niet glutenvrij eet dan he) heb hem even doorgestuurd naar mijn zus want had haar die winkel zondag net aangewezen zo van die doet ook mee.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 23:07

Amethyst_ schreef:
Ik word licht hebberig en twijfel of ik nog een bon voor la place doe. Dan moet ik morgenavond wel bijna naar de andere kant van de stad, maar het lijkt me zo lekker... :=

En wat heb je gedaan? Wat ik er tot nu toe van gezien heb viel me beetje tegen maar misschien ben ik gewoon te kritisch. Ik woon er vlakbij maar kan je pakket helaas niet faxen haha.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 18:31

Amethyst_ schreef:
Toch maar gedaan. Ben benieuwd of het in de buurt komt van mijn toppakketje van Backwerk. Ik kijk nu al uit naar m'n ontbijt :')

Zou er maar niet op rekenen want dan kan het altijd nog meevallen. Maar misschien zijn ze vandaag wel in een goede bui of is er veel over haha. Ben benieuwd!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 12:00

MamaMiesje schreef:
Maar wat ik me dus afvroeg:
Ik had dit "verrassingspakket" aangeklikt en betaald (4,99) en het is het meer dan waard.
Maar is het jullie ook al gebeurt dat je die 4,99 (of welk bedrag dan ook) betaald en je bij wijze van spreken 1 bruin brood krijgt?
Of komt dat niet voor?

Iedereen zo onder de indruk dat ze over je vraag heenlezen geloof ik. :=
Nee zoals jij nu schetst is niet mogelijk, of zou heel vreemd zijn in ieder geval. Je krijgt minimaal 70% korting op wat je koopt, of andersom je pakket heet minimaal 3x de waarde van wat jij ervoor betaalt. Dat is de vuistregel, kan een heel klein beetje afwijken naar beneden soms, en als je mazzel hebt zoals nu ga je er enorm overheen. Maar ga uit van 3x het bedrag wat je betaald hebt. Het mag wel met vanalles ingevuld worden dus in principe is 1 luxe taart a 15 euro ook een pakket.