Too good to go

Moderators: MirandaT, Duhelo, Essie73, Muiz, Ods, NadjaNadja

Katja
Blogger

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 18:22

Ziet er weer top uit Karin. Wat voor taart is het?

Katja
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 07:06

Too good to go was vanmorgen bij het NOS journaal. Zou het daar drukker van worden?

Ik woon in een dorp zonder winkels dus ik kies de plek waar ik boodschappen doe aan de had van waar ik een pakket kan halen.

Katja
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 09:23

Ik ga vanmiddag mijn eerste supermarkt pakket ophalen. De supermarkten die meedoen op mijn route hebben allemaal zo’n late ophaaltijd en dat vind ik niet handig. Als ik pas om 19.30 thuis kom met dingen die dezelfde dag gebruikt moeten worden.
Vanmiddag kom ik langs een supermarkt waar je al vanaf 10.00 je pakket kunt halen.

Katja
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 16:19

Wauw, ik heb echt een bizar pakket van de Jumbo. Heb net even alles bij elkaar opgeteld en kom op ruim €33,00 uit als waarde. Meeste dingen tot vandaag houdbaar en een paar tot morgen. Alleen de kipvinken zien eruit dat ze heel graag vandaag klaargemaakt willen worden. De rest kan wel een dagje extra hebben zo te zien.

Katja
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 17:05

Alwiene schreef:
Katja schreef:
Wauw, ik heb echt een bizar pakket van de Jumbo. Heb net even alles bij elkaar opgeteld en kom op ruim €33,00 uit als waarde. Meeste dingen tot vandaag houdbaar en een paar tot morgen. Alleen de kipvinken zien eruit dat ze heel graag vandaag klaargemaakt willen worden. De rest kan wel een dagje extra hebben zo te zien.

Klinkt goed heb je er ook beeldmateriaal bij? :+
Was best een goed idee geweest maar alles zit al in vriezer, koelkast, pan en maag.

Maar even denken...
-een pizza met een soort stoofvlees erop van een chique merk. Dat ding was al €6,50 en hij is helemaal niet zo groot
-bakje pastasalade
-bakje met ei, hummus, spinazie en wortel. Dat was mijn lunch
-kipvinken
-pompoen hutspot (pompen en ui)
-een vegan groentecurry met rijst van Uit de keuken van Maass
-bak met rundvlees reepjes met gerookte paprika en champignons van de slagersafdeling
-halve aardbeienvlaai

Denk dat dit het was. Die rundvleesreepjes ben ik super blij mee. Moest mijn pakket bij de slager ophalen en daar zag ik ze liggen en ze zagen er zo lekker uit maar ook wel serieus aan de prijs dus dat die in mijn pakket zaten is wel een feestje.
Het is een vrij grote Jumbo met een heel uitgebreid assortiment en dat zie je in het pakket ook wel terug. Beetje anders dan anders dingen die erin zitten en best wel luxe en prijzig.

Katja
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 06:40

Karin schreef:
Katja schreef:

Wow! *\o/* Welke Jumbo is dat?

Larenseweg.

Katja
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 09:01

Karin schreef:
Als ik volgende week weer eens thuis eet ga ik het er ook een keer op wagen. Ik kom weinig in die hoek, maar dit klinkt wel als de moeite waard!
Ik had hem nu gekocht omdat ik er toevallig langs kon rijden maar als dit de standaard is dan wil ik best een stukje omrijden als ik vanuit mijn werk naar huis ga.
En het ophalen tussen 10 en 18 maakt het ook wel makkelijker om het even tussendoor te pakken.

Katja
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 12:54

Tica_81 schreef:
Hoe kan iets nou de standaard zijn als het hele concept is gebasseerd op verspilling tegen gaan? Dit pakket was een hele mooie, maar de volgende keer kan het ook maar net aan de waarde zijn en 7 zakken andijvie ofzo. :+
Dat begrijp ik natuurlijk ook :') Ik weet alleen dat er best veel supermarkten zijn waar ze heel dicht bij de minimale waarde proberen te blijven en dat was hier absoluut niet het geval dus dat zegt al iets. En omdat het een grote winkel is met een luxe assortiment is de kans dat er iets moois tussen zit natuurlijk een stuk groter dan als ik naar mijn lokale Jumbo ga waar er toch al niet zoveel bijzonders te koop is.

Katja
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 19:48

ynskek schreef:
Pakket van de visboer

Zalmsalade, garnalen salade en pekela

[ [url=m/AZGLcs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ooohhh, ik wil ook een visboer in de buurt die mee doet :):)

Katja
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 15:49

Ik heb hier in de buurt ook de indruk dat er bij de Jumbo in de ochtend ook pakketen nog bijkomen. En verder kun je tussendoor soms mazzel hebben omdat iemand de bon geannuleerd heeft.

Katja
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 18:20

Net een bon voor de Jumbo gescoord voor morgen. Hoop dat ik er net zo blij van wordt als de vorige keer. Afhankelijk van wat daar in zit probeer ik morgen nog een bon voor de bakker voor zaterdag te regelen.

Katja
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 21:12

Hahahahaha, daar zit ik ook op te azen Karin. Heb zelf nog nooit een groene stip gezien.

Katja
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 13:44

Weer een super pakket van de Jumbo. Moet alleen even een plan van aanpak bedenken met de inhoud. Kip en soepballetjes liggen in de vriezer voor volgende week, pizza kan wel voor de lunch morgen en de mosselen en vis daar maak ik voor vanavond wel iets mee. Maar dan zit ik nog met een aspergeburgers. Geen idee of ik die kan invriezen of niet.
Broodje eet ik vandaag voor de lunch, dat is het enige wat ik eigenlijk niet zo lekker vind.
Afbeelding

Katja
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 15:23

Ongeveer 15 minuten erna meestal. Veel verversen en hopen dat het lukt.

Katja
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 16:29

Ik vind de verrassing heel erg leuk en ik vind het op de één of andere manier makkelijker om te bedenken wat ik met de inhoud van de pakketten doe dan zelf te verzinnen wat ik ga eten. Heb begin dit jaar een ongeluk gehad en boodschappen doen is sindsdien hel. Met zo'n pakket is het al een stukje makkelijker en dan hoef ik er alleen nog wat kleine dingen bij te halen of ik red het met wat basisingredienten die ik al in huis heb.

Katja
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 17:15

Dat is lekker gevarieerd.

Ik hoop nog steeds op een groenteman hier in de buurt die mee gaat doen.

Katja
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 17:54

Ik heb voor morgen een pakket bij Bakker Bart gescoord. Die doen volgens mij nog niet zo heel lang mee hier in de buurt en de ophaaltijd kwam precies goed uit met de fysio.

Katja
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 21:24

Sligro heb ik nog niet gespot.

Prima pakketje bij Bakker Bart gehaald.
- 5 witte bolletjes
- 6 muesli bollen
- bruin brood
- 2 gevulde koeken
- 2 kleine appelflappen

Prima pakket voor €3. Ik had alleen een klein denkfoutje gemaakt. Ik wilde parkeren in de parkeergarage waar je gratis kunt staan als je boodschappen bij de Appie haalt. Maar ik was even vergeten dat mijn auto daar niet in past dus toen moest ik naar de dure parkeergarage en was ik €2,20 kwijt voor parkeren 8)7

Katja
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 08:39

Ik kan het wel een keer vragen als ik daar ben. Hoop dat ze alles klaar hebben voor de opening. De laatste keer dat ik er was moest er voor mijn gevoel nog enorm veel gebeuren.

Katja
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 21:49

Karin schreef:
Ik bedacht net te laat dat ik morgenochtend iets moet ophalen aan de noordkant van Hilversum. Had ik mooi eens langs de Jumbo kunnen gaan, daar is het afhalen vanaf 10 uur. Maar ze zijn net een halfuur geleden uitverkocht. Voor mijn favo bakker kon ik morgen ook niets meer krijgen, daar keek ik ook een halfuur te laat. Ik moet er zo te zien weer even in komen. :))
Ik heb het idee dat ze er in de ochtend ook nog op zetten. Want hij is altijd uitverkocht 's avonds en dan de volgende ochtend staat er bijna altijd uitverkocht met een tijd in de ochtend. Vaak zo rond 9.20 dus kan best dat ze rond 9.00/9.15 nog pakketten erop zetten.

Ik ga er morgen in ieder geval eentje ophalen. Stond in de file en toen kon ik mooi even mijn bon regelen.

Katja
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 15:35

Ben een beetje jaloers Karin.

Ik heb dit keer een iets minder geslaagd pakket van de Jumbo.

-halve bossche bollen vlaai
-gemarineerde schouderkarbonade die er nogal raar uit ziet. Lijken bijna stukjes vlees zo hangt het uit elkaar.
-klein pakje vanille yoghurt
-zelfde doosje eieren als Karin
-gerookte haring filet
-en een bakje met glutenvrije fitness crackers die ongetwijfeld heel duur zijn maar ik word daar niet zo blij van.

Katja
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 16:06

Ja het had ook jouw tasje kunnen zijn :')
Maar het is op zich een prima pakketje hoor maar in verhouding tot de vorige keren gewoon niet zo heel spannend. Neemt niet weg dat ik er een volgende keer gewoon weer heen ga hoor. Soms heb je wat meer geluk dan andere keren.

Katja
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 09:51

De Spar ga ik in de gaten houden. Bedankt voor de tip Karin!
Die Surinaamse cateraar werkt in principe op bestelling dus ik kan me voorstellen dat die alleen iets op de app gooit als iemand onverwacht niet komt opdagen en dat zal wel niet zo vaak gebeuren.

Katja
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-19 18:59

Ik heb morgen weer een pakketje van de Jumbo en dan probeer ik misschien later in de week nog wel de bakker te scoren. Moet even kijken hoeveel we thuis zijn deze week.

Katja
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-19 19:54

Ik was heb vanmiddag een pakketje van de Jumbo opgehaald. Maar ik geloof dat ik ermee ga stoppen omdat ik wéér een vlaai had. Die dingen zijn echt enorm en ik krijg ze in mijn omgeving ook niet echt gesleten.
Verder prima twee schnitzels die we als avondeten op hebben met een zakje paprika die ik erbij gebakken heb. En dan een maaltijdsalade die ik gedeeld heb voor erbij.
Verder iets van belegd brood en fruit wat er goed genoeg uit zag voor morgen en nog een bakje filet american en een doos met bakkerskoekjes.
Ze proberen me echt vet te mesten bij de Jumbo.